دهن‌کجی نتانیاهو به جامعه جهانی: هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد


دهن‌کجی نتانیاهو به جامعه جهانی: هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد

علی‌رغم درخواست‌های جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، اما نخست‌وزیر این رژیم امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بر ادامه حملات به این باریکه تاکید کرد.

دهن‌کجی نتانیاهو به جامعه جهانی: هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اسرائیل حذف تیپ‌های حماس از جمله آن‌هایی را که در رفح هستند، تکمیل خواهد کرد.

وی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، ادعا کرد که «هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند جلوی این حملات را بگیرد.»

این اظهارات نتانیاهو درحالی بیان شده است که شورای امنیت عصر دوشنبه (ششم فروردین) پس از چند ماه جنگ در غزه، قطعنامه‌ای را برای برقراری آتش‌بس طی ماه مبارک رمضان تصویب کرد، اما این قطعنامه توسط رژیم صهیونیستی نادیده گرفته شد.

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب