سرلشکر سلامی: شهید صیاد شیرازی دارای نبوغ نظامی ‌و قدرت طراحی بود


سرلشکر سلامی: شهید صیاد شیرازی دارای نبوغ نظامی ‌و قدرت طراحی بود

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: شهید «صیاد شیرازی» از جهت روح شجاعت، فداکاری، نبوغ نظامی، قدرت طراحی، هدایت و سازماندهی یک شخصیت منحصر به فرد بود.

سرلشکر سلامی: شهید صیاد شیرازی دارای نبوغ نظامی ‌و قدرت طراحی بود

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه، 21 فروردین) در حاشیه بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «شهید علی صیاد شیرازی» در جمع خبرنگاران گفت: بنده توفیق داشتم که سال ها از نزدیک با شخصیت امیر سرافراز ارتش اسلام سپهد شهید علی صیاد شیرازی آشنایی کاملی داشتم.


وی افزود: شهید صیاد شیرازی به هر جهت واقعا یکی از شخصیت های برجسته بود، به لحاظ اخلاقی شخصیتی بسیار خودساخته بود یعنی منش و فضیلت اخلاقی او واقعا یک نمونه بسیار درخشانی از یک افسر عالی رتبه ارتش اسلام را می ساخت و تصویر دل انگیزی از کمالات اخلاقی نشان می‌داد.


فرمانده کل سپاه تاکید کرد: از جهت نظم، انضباط، روح شجاعت و فداکاری در دوران دفاع مقدس، نبوغ نظامی، قدرت طراحی، هدایت و سازماندهی یک شخصیت منحصر به فرد بود.


سرلشکر سلامی در پایان اظهار کرد: دیانت، اتصال به اهل بیت(ع) و تمامی این موارد همگی از ویژگی های ممتازی بود که شهید صیاد شیرازی را در زمره افسران عالی رتبه و برجسته نیروهای مسلح قرار داده و مطمئنا این شخصیت تا ابد در تاریخ پر افتخار کشور ایران خواهد درخشید./ فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید