پرسپولیس از ملوان سه امتیاز می‌خواهد!


پرسپولیس از ملوان سه امتیاز می‌خواهد!

شاید سیدجلال حسینی دلش نمی‌خواهد علیرغم تمام مسولیت‌پذیری‌اش در پرسپولیس، در جدال با ملوان بندرانزلی چندان در چشم باشد.

کاپیتان اسبق برابر تیم زادگاه خود وظیفه سنگینی در استادیوم آزادی پیش رو خواهد داشت.

برای انزلی‌چی‌ها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست مردی از جنس این شهر بخواهد به هر نحوی روبروی آنها قرار گیرد و هر واکنش و عکس‌العملی از سوی وی، می‌تواند پرونده‌ای بزرگ را علیه‌اش در این شهر شکل دهد؛ چه برسد به سیدجلال حسینی که با شماری از هواداران ملوان مسائل اندک حل نشده‌ای دارد.

حس بعضی از این هواداران به جلال تا آنجاست که حتی نسبت به برگزاری دیدار خداحافظی بازیکن اسبق این تیم با پیراهن پرسپولیس برابر ملوان نیز موضع گیری تندی کردند و کار تا جایی پیش رفت که باعث لغو این بازی و صدور بیانیه از سوی طرفین نیز شد. سیدجلال در بازگشت به انزلی طی دو فصل اخیر نیز با رفتار مهربانانه هواداران این تیم مواجه نشده بود و این مسائل نشان می‌دهد که ابر کدورت بین طرفین قرار نیست به این زودی کنار برود.

اما اکنون شرایط برای سیدجلال حسینی خیلی سخت‌تر پیش خواهد رفت؛ غیبت اوسمار ویرا در جدال با ملوان بندرانزلی به واسطه دریافت کارت قرمز، باعث خواهد شد تا احتمالا سیدجلال حسینی در منطقه فنی در این بازی مسئولیت مهمتری داشته باشد. بنابراین او باید بیش از هر زمان دیگری نگران واکنش‌ها و اکشن‌های خود در این بازی باشد و مسلما در چنین بازی‌هایی با حساسیت بالا، اینکه بخواهید کاملا خود دار ظاهر شود و از عکس‌العمل‌های ناگهانی در جریان بازی پرهیز کند. اما هر واکنشی از سوی سیدجلال حسینی می‌تواند زیر نگاه تیزبین هواداران متعصب ملوان، یک اتفاق ویژه محسوب شود.

موقعیت امروز سیدجلال حسینی را شاید بتوان با قرار گرفتن علی دایی روبروی پرسپولیس قیاس کرد. شهریار فوتبال ایران بعد از سرمربیگری راه آهن روبروی پرسپولیس قرار گرفت و اتفاقات آن دوره باعث شده بود تا این بازی برای او رنگ و بوی خاص و شاید بتوان گفت انتقامی نیز داشته باشد. علی دایی با شور و هیجان بالایی که همواره از او شاهد بودیم در شرایط هدایت تیمش بود و بعد از گلزنی تیمش اما مشت های گره‌ کرده‌اش خصومتی باورنکردنی برای هواداران پرسپولیس علیه او شکل داد و تا مدت‌ها نقل محافل بود.

پرسپولیس از ملوان سه امتیاز می‌خواهد!

مسلما سیدجلال حسینی اما در این بازی هیچگاه مشتی گره نخواهد کرد اما برای تیفوسی‌های انزلی‌چی، حتی قرار گرفتن روبروی ملوان نیز به معنای یک خیانت نابخشودنی توسط عناصر قدیمی این تیم محسوب می‌شود که هر عکس‌العملی از سوی او را می‌تواند به معنای گناه غیر قابل بخشش تلقی کند!

پرسپولیس از ملوان سه امتیاز می‌خواهد!

احتمالا هواداران فوتبالی و خصوصا پرسپولیسی‌ها ماجرای دوره حضور مازیار زارع در این تیم همچنان در خاطره‌ دارند. جایی که در فینال جام حذفی مازیار زارع با پیراهن پرسپولیس روبروی ملوان قرار گرفت و شرایط احساسی او به شکلی در این بازی و در انزلی پیش رفت که باعث شد تا خیلی زود علی دایی به عنوان سرمربی وقت سرخ‌ها تصمیم به تعویض زودهنگام او در همان نیمه اول و دقایق ابتدایی بازی بگیرد.

البته این بازی در تهران است و فضا نمی‌تواند آنقدرها هم منفی باشد. بخصوص که به نظر جلال راه خود را جدا کرده و قرار است در آینده پرسپولیس نقش آفرینی کند نه ملوان.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)