معارفه معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد


معارفه معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ طی مراسمی در پارک فن آوری های نوین شهید مجید شهریاری ، از خدمات جناب آقای مهرداد جنتیان تقدیر و مهندس علی اکبری به عنوان معاونت خدمات مشترکین جدید معارفه شد. در...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ طی مراسمی در پارک فن آوری های نوین شهید مجید شهریاری ، از خدمات جناب آقای مهرداد جنتیان تقدیر و مهندس علی اکبری به عنوان معاونت خدمات مشترکین جدید معارفه شد.

در این مراسم مهندس دادخواه، مدیرعامل شرکت، از خدمات ارزنده و فاخر جناب آقای جنتیان در حوزه خدمات غیرحضوری و خدمت رسانی مطلوب به مردم در دوران تصدی ایشان در معاونت خدمات مشترکین تقدیر تقدیر و تشکر کرد.

مهندس دادخواه از جمله شاخص های موثر حوزه معاونت خدمات مشترکین در زمان تصدی جناب آقای جنتیان را بسیج منابع و امکانات، مشورت و کار تیمی، روحیه جهادی و پیگیر ایشان برشمرد که موجب تحولات بسیار مطلوبی در خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به مردم عزیزمان گردیده است.

مدیر عامل در ابتدا از همه همکاران، مشاوران و پیمانکاران که درگذر از چالش‌های موجود در صنعت برق از قبیل مباحث فنی، ناترازی تولید و مصرف،نابرابری درآمد و هزینه ها تلاش‌های خستگی ناپذیری داشتند تشکر ویژه نمودند.

ایشان فساد ستیزی و عدالت محوری در احکام صادره برای مدیران را برای همه مدیران،چه آنها که دارای حکم انتصاب جدید و چه مدیرانی که هیچ حکم انتصاب جدیدی نداشته اند، قابل تامل و تعمیم دانست.

همچنین به ادبیات فساد ستیزی و عدالت محوری پرداختند و اظهارداشتند کلمه فساد تنها مربوط به مسائل مالی یا اختلاس مالی نیست و به لطف خدا و مدیریت حراست و همکاران گرامی ، شرکت توزیع برق شهرستان از این موضوع سربلند و مبرا می باشد ولی باید فساد را از جوانب دیگر هم بررسی کرد.

مهندس دادخواه در ادامه مبحث فساد ستیزی،از مدیران محترم خواستند با استفاده و توجه به ۵ اصل مدیریتی (سازماندهی،برنامه ریزی،بسیج منابع و امکانات،کنترل و نظارت،رهبری) و مطالعه ،مشورت و برنامه ریزی درست، ازموارد فساد از جمله اتلاف وقت ،استفاده نادرست از امکانات وکم کاری جلوگیری نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان بازنگری فرایندها و به روز نگهداری و ویرایش آنها ، از طریق تعامل با پرسنل، پیمانکاران،مصرف کنندگان و حتی ارباب رجوع را از عوامل فساد ستیزی عنوان کردند.

مهندس دادخواه توجه به ساختار گلوگاه‌های فساد که توسط بازرسی توانیر ابلاغ شده است را در جهت فساد ستیزی موثر دانستند.

ایشان در ادامه با اشاره به آیه ((ان الله یامر بالعدل و الا حسان)) بی عدالتی و نظر محوری و عدم انصاف در مسائل را جزء موارد فساد دانستند و به تفاوت بین عدالت محوری و نظر محوری پرداختند.

مهندس دادخواه در خصوص توسعه و توانمند سازی منابع انسانی اظهار داشتند: باید به توانمندسازی و برنامه داشتن برای تمام کسانی که در فرایندهای شرکت دخیل هستند از جمله پرسنل، پیمانکاران، مشاوران، ارباب رجوع توجه خاص شود.

ایشان راهکار توانمندسازی را شروع از خود، با مطالعه کتاب،مشاوره و عبور نکردن سطحی از مطالب دانستند و در این راستا مطالعه جزوه توانمندسازی تدوین شده شورای مدیران را توصیه نمودند.

اصفهان/ بهمن راعی


معارفه معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !