درخواست مهم پرسپولیس؛ کارت قرمز اوسمار را ببخشید!


درخواست مهم پرسپولیس؛ کارت قرمز اوسمار را ببخشید!

عضو کادر فنی پرسپولیس معتقد است اخراج اوسمار در مقایسه با شرایط مشابه که بعضی مربیان در جریان بازی وارد زمین می‌شوند، واقعا سختگیرانه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر میهمان گل‌گهر بود و موفق شد با یک گل این تیم را شکست بدهد تا فاصله خود با صدر جدول را به یک امتیاز برساند.

به گزارش ورزش سه، یک روز پس از این پیروزی، مهرداد خانبان، مربی پرسپولیس ، در گفتگویی درباره شرایط این تیم در این بازی و اخراج اوسمار صحبت کرد.

او در ابتدا در واکنش به اینکه با وجود پیروزی پرسپولیس، شاهد بازی دلچسبی نبودیم، گفت: مهم‌ترین موضوع، کسب سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد. شاید در مقایسه با بازی‌های گذشته نمایش جذابی نداشتیم ولی تعطیلات و دوری از شرایط مسابقه نا حدودی روی کار تیم تاثیر گذاشته بود. ما از شرایط تیم و بچه‌ها به خصوص در نیمه اول راضی هستیم، دو موقعیت دیگر داشتیم که یک توپ به تیر خورد و یک پنالتی گرفته نشد. در شروع نیمه دوم یک موقعیت خوب از دست دادیم.

خانبان سپس در خصوص غیبت علیرضا بیرانوند و حضور امیررضا رفیعی در ترکیب پرسپولیس و شرایط سرخ‌ها در این پست در ادامه فصل توضیح داد: هر مجموعه‌ای وقتی یک عضوی را از دست می‌دهد، خیلی مهم است که یک شخص جایگزین داشته باشد که بتواند جای او را پر کند. خدا را شکر امیررضا رفیعی در دو مسابقه‌ای که ما از ایشان استفاده کردیم، عملکرد مناسبی داشته است و از ایشان راضی هستیم.

او در مورد جذب بازیکن جدید گفت: قبل از هر چیزی باید بررسی‌های مجدد پزشکی روی علیرضا صورت بگیرد و ببینیم چه مدت ایشان را نداریم و بعد ببینیم تصمیم دیگری گرفته می‌شود یا با همین نفرات کار را ادامه خواهیم داد.

مربی پرسپولیس درباره صحنه اخراج اوسمار نیز توضیح داد: در این صحنه اولین چیزی که باید در نظر گرفته شود، بازبینی صحنه و بررسی مجدد این تصمیم است. من همین جا از فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم این صحنه را بازبینی کنند و اگر امکان دارد، این کارت قرمز را برگرداند. آقای اوسمار وقتی وارد زمین شد که اولا بازی در جریان نبود و ثانیا جهت انجام یک کار انسان‌دوستانه وارد زمین شد. بازیکن گل‌گهر مصدوم شد و مشکل تنفسی پیدا کرده بود و بازی قطع و آقای اوسمار یکی دو متر وارد زمین شد تا این مسئله را گوشزد کند در ضمن همزمان و در حین انجام بازی دو نفر از کادر گل‌گهر بالای سر بازیکن مصدوم بودند. اخراج آقای اوسمار در مقایسه با شرایط مشابه که برخی مربیان در جریان بازی وارد زمین می‌شوند، واقعا سختگیرانه بود. خواهش می‌کنم این صحنه مجددا بررسی شود و در صورت امکان این کارت اشتباه برگردانده شود.

وی در واکنش به اینکه پرسپولیس دیروز بازی دشواری داشت، گفت: طییعی است. گل‌گهر تیمی پرقدرت و البته پرمهره‌ است و مربیان باکلاس و خوبی را بالای سر خود را دارد. نیمه اول کاملا دست ما بود و شاید مقداری کار تمام شده محسوب می‌شد و در نیمه دوم بعد از از دست دادن موقعیت دقیقه ۴۶ هم شرایط تا حدودی به نفع گلگهر برگشت که این یک امر طبیعی در فوتبال است که وقتی با تیم قدرتمندی مثل گل‌گهر بازی می‌کنید، گاهی کار سخت می‌شود.

خانبان درباره آمادگی و تاثیرگذاری مجدد امید عالیشاه و سایر بازیکنان باتجربه گفت: امید به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم، همیشه بازی‌های خوبی داشته است و دستورات تاکتیکی را به نحو احسن انجام می‌دهد.

خانبان که در ابتدای فصل مذاکراتی با مسئولان باشگاه گل‌گهر داشت، در این باره توضیح داد: صحبت‌هایی با باشگاه گل‌گهر و همین‌طور جلساتی با سرمربی محترم تیم گل‌گهر داشتم ولی در نهایت قسمت شد که همچنان و با افتخار در خدمت تیم پرسپولیس باشم.

او در پایان در خصوص مسئولیت خود در پرسپولیس گفت: من بعد از اینکه به ایران برگشتم در پنج فصل اخیر در به عنوان کمک مربی در خدمت پرسپولیس بودم و وظیفه آنالیز به عهده کادر آنالیز تیم بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها