طراحی گوشی موتورولا اج 50 فیوژن در این ویدئوی تبلیغاتی لو رفت [تماشا کنید]


طراحی گوشی موتورولا اج 50 فیوژن در این ویدئوی تبلیغاتی لو رفت [تماشا کنید]

یک ویدئوی تبلیغاتی از گوشی موتورولا اج 50 فیوژن در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) افشا شده و طراحی و رنگ‌بندی آن را به نمایش گذاشته است. این گوشی مورد انتظار میان‌رده بعدی شرکت Motorola به شمار می‌آید. موتورولا چند روز قبل از گوشی جذاب...

یک ویدئوی تبلیغاتی از گوشی موتورولا اج 50 فیوژن در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) افشا شده و طراحی و رنگ‌بندی آن را به نمایش گذاشته است. این گوشی مورد انتظار میان‌رده بعدی شرکت Motorola به شمار می‌آید.

موتورولا چند روز قبل از گوشی جذاب Edge 50 Pro رونمایی کرد و به صورت غیرمستقیم تأیید کرد که محصول بعدی این شرکت یک گوشی هوشمند میان‌رده به نام Motorola Edge 50 Fusion خواهد بود. در آن زمان موتورولا در رابطه با گوشی اج 50 فیوژن هیچ اطلاعاتی منتشر نکرد، با این حال چند رندر با کیفیت از این محصول در فضای مجازی افشا شده و به ما اجازه داد که نیم‌نگاهی به طراحی احتمالی آن داشته باشیم.

حالا به نظر می‌رسد که یک ویدئوی تبلیغاتی مرتبط با Edge 50 Fusion افشا شده و برخی جزئیات مربوط به طراحی آن را تأیید کرده است.

این کلیپ تبلیغاتی کوتاه توسط یک افشاگر معتبر دنیای فناوری به نام ایوان بلاس (Evan Blass) در رسانه اجتماعی ایکس منتشر شده و گوشی Motorola Edge 50 Fusion را در سه رنگ صورتی، آبی تیره و آبی روشن به نمایش گذاشته است.

مشخصات افشا شده از گوشی اج 50 فیوژن

به گزارش Gsmarena، در این ویدئو اطلاعات دیگری افشا نشده و تنها طراحی ظاهری گوشی مورد انتظار موتورولا قابل مشاهده است. با این وجود، اطلاعات افشا شده حاکی از آن است که گوشی مورد بحث با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از راه خواهد رسید.

طراحی گوشی موتورولا اج 50 فیوژن در این ویدئوی تبلیغاتی لو رفت [تماشا کنید]

سایر مشخصات افشا شده از این گوشی هوشمند میان‌رده به یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی pOLED با محافظ گوریلا گلس 5، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 68 وات اشاره دارند. البته گفته شده که در جعبه این گوشی خبری از شارژر نخواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات Edge 50 Fusion افشا شد؛ نسل بعدی گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1

در بخش دوربین نیز شاهد استفاده از یک سنسور 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم، در حالی که در پشت گوشی موتورولا اج 50 فیوژن پیکربندی دوربین دوگانه در نظر گرفته شده است. به عنوان دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با OIS و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض (اولترا واید) در پشت گوشی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک به مناسبت روز معلم