پرسپولیس در اندیشه دروازه‌بان جدید


پرسپولیس در اندیشه دروازه‌بان جدید

با درخشش امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس برای جذب گلر اقدام نمی‌کند.

یکی از بزرگترین نگرانی‌های پرسپولیس برای اولین بازی سال مقابل گل گهر غیبت و مصدومیت بیرانوند بود. گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس که از ناحیه مچ دست راست آسیب دیده، چند هفته غایب خواهد بود و نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. با توجه به حساسیت بازی‌های باقی مانده پرسپولیس در ادامه فصل شایعاتی مبنی بر جذب گلر آزاد برای این تیم به گوش می‌رسید و حتی گفته شد یکی از گزینه‌های این باشگاه رشید مظاهری گلر سابق استقلال است. با این حال قرار شد بعد از بررسی عملکرد امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس در بازی با گل گهر، سرمربی سرخ‌پوشان در خصوص جذب گلر نظر بدهد.

رفیعی در بازی با گل گهر عالی کار کرد و موفق شد در دومین بازی خود برای پرسپولیس هم کلین شیت کند. او در اواخر بازی دبل سیو فوق العاده ای داشت و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. با توجه به عملکرد خوب رفیعی در بازی با گل گهر و بالا رفتن اعتماد به نفس این بازیکن، بعید است پرسپولیسی‌ها به سراغ جذب گلر دیگری بروند. بیرانوند از حدود ۲ هفته آینده می‌تواند تمرینات خودش را شروع کند و تا موقع بازگشت او هم پرسپولیسی‌ها به همین رفیعی جوان و آینده دار اعتماد خواهند کرد.

پرسپولیس در اندیشه دروازه‌بان جدید

رفیعی در بازی با ذوب آهن هم که برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس در یک بازی رسمی به میدان رفته بود، عملکرد خوبی داشت و موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد. حالا رفیعی که به شدت هم مورد حمایت پرسپولیسی‌ها و البته همبازیانش قرار گرفته، می‌تواند با شرایط بهتر و روحیه ای خوب در بازی‌های آینده درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد تا بیرانوند بتواند خودش را آماده بازگشت به میادین کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان