مشخصات فنی سهند S پارس خودرو منتشر شد + کاتالوگ


مشخصات فنی سهند S پارس خودرو منتشر شد + کاتالوگ

سدان جدید پارس خودرو تحت عنوان سهند به بازار بازار کشورمان معرفی شده است، اخیراً شرکت سازنده اطلاعات تکمیلی در رابطه با نسخه استاندارد این خودرو موسوم به سهند S را منتشر نموده، این در حالی است که پیش از این، جزئیات فنی و امکانات...

سدان جدید پارس خودرو تحت عنوان سهند به بازار بازار کشورمان معرفی شده است، اخیراً شرکت سازنده اطلاعات تکمیلی در رابطه با نسخه استاندارد این خودرو موسوم به سهند S را منتشر نموده، این در حالی است که پیش از این، جزئیات فنی و امکانات متعلق به این تیپ از سهند، به طور شفاف در اختیار مصرف کنندگان قرار نگرفته بود.

بر اساس کاتالوگ اصلاح شده، سهند S به عنوان گزینه پایه و غیرفول آپشن این سدان معرفی گردیده است. این در حالی است که تیپ G، به مثابه نسخه کامل و مجهز به آخرین تجهیزات، جایگاه متفاوتی در محصولات پارس خودرو دارد.

مشخصات فنی سهند S پارس خودرو منتشر شد + کاتالوگسهند S

مشخصات فنی و امکانات سهند S

سهند S از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی M15GSI بهره می‌برد که توان تولید 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور را دارا می‌باشد. این مجموعه انتقال قوا از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های محرک جلو متصل است. لازم به ذکر است که همین مشخصات پیشرانه در خودروهای دیگری همچون اطلس سایپا و نسل جدید کوییک نیز به کار گرفته شده که با انجام برخی تغییرات فنی، شاهد بهبود عملکرد در زمینه راندمان گشتاور بوده‌ایم. با این وجود، باید توجه داشت که این موتور همچنان از معماری ساده و قدیمی برخوردار بوده و با استانداردهای روز جهان فاصله دارد.

مشخصات فنی سهند S پارس خودرو منتشر شد + کاتالوگفضای داخلی سهند

تجهیزات و امکانات سهند S

در زمینه امکانات کابین سهند S، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش فشار باد تایرها، نشانگر تعویض دنده، فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی برقی و سنسور دنده عقب.

از سوی دیگر، در این گزینه پایه، برخی ویژگی‌ها و امکانات مغفول مانده‌اند که می‌توان به رینگ‌های 14 اینچی آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، کاور صندلی چرم و پارچه، تریم داخلی دو رنگ، آینه‌های تاشو برقی با گرمکن، سانروف، صفحه نمایش مالتی‌مدیای 7 اینچی، دوربین دنده عقب، آنتن کوسه‌ای و دو بلندگوی عقب اشاره نمود.

از آنجایی که سهند S فاقد بسیاری از تجهیزات و امکانات تیپ G است، انتظار می‌رود که با قیمت مناسب‌تری نسبت به نسخه فول آپشن به فروش برسد تا برای سلیقه‌های مختلف و همچنین قشر متوسط جامعه گزینه مقرون به صرفه‌ای باشد.

کاتالوگ سهند S

مشخصات فنی سهند S پارس خودرو منتشر شد + کاتالوگکاتالوگ سهند S

گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده