این مرد رکوردار آدم خواری در دنیا است/ عکس


این مرد رکوردار آدم خواری در دنیا است/ عکس

یک شخصیت عجیب و افسانه ای در تاریخ فیجی وجود دارد که به عنوان یکی از پرکارترین آدم خواران جهان شناخته می شود. بدنام ترین آدم خوار جهان در اوایل قرن نوزدهم یک رئیس بود و رفتارهای او در جنگ و آدم‌خواری به افسانه تبدیل شده است.

به گزارش وقت صبح، یک شخصیت عجیب و افسانه ای در تاریخ فیجی وجود دارد که به عنوان یکی از پرکارترین آدم خواران جهان شناخته می شود. بدنام ترین آدم خوار جهان در اوایل قرن نوزدهم یک رئیس بود و رفتارهای او در جنگ و آدم‌خواری به افسانه تبدیل شده است.

طبق داستان‌هایی که نسل‌ به نسل منتقل شده‌اند، روستاییان می‌گویند که اودره اودره از رشته کوه ناکاووادرا به منطقه ساحلی راکیراکی نقل مکان کرد.

او در تپه های معروف به داکوداکو دهکده خود را که به نام کورولوو (Korolevu) شناخته می شد، ایجاد کرد.

این مرد رکوردار آدم خواری در دنیا است/ عکس

بقایای روستای او هنوز بر روی تپه های مشرف به دریا و رشته کوه ناکاووادرا در ساحل آفتابی فیجی قابل مشاهده است.

رکورد آدم‌خواری جهان در دستان این رئیس قبیله است

طبق سنت شفاهی منطقه، راتو اودره اودره در طول زندگی خود بین ۸۷۲ تا ۹۹۹ نفر را خورده است که او را به یکی از بدنام ترین آدم خواران جهان تبدیل کرده است. طبق گزارش ها، بد نام ترین آدم خوار جهان با چیدن سنگ برای هر فردی که خورده بود، آمار قربانیان خود را نگه می داشت.

راتو اودره اودره علاوه بر تمایلات آدمخواری، به خاطر مهارتش در نبرد نیز شهرت داشت. گفته می‌شود که او جنگجوی ماهری بود و اغلب از او خواسته می‌شد تا مردمش را در نبرد با قبایل همسایه رهبری کند. او به خاطر حمل یک چماق جنگی که سلاحی سنتی ساخته شده از چوب و اغلب با کنده کاری های پیچیده است، معروف بود.

راتو اودره اودره علیرغم شهرتش به عنوان یک آدمخوار و جنگجو، رئیس جامعه خود نیز بود. گفته می شد که او حاکمی منصف و عادل بود و مردمش به او به عنوان یک رئیس نگاه می کردند. او همچنان یک چهره بحث‌برانگیز در تاریخ این کشور است.

منبع: پارسینه

کد خبر : ۲۲۹۱۳۶
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!