رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته است


رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته است

فرمانده کل ارتش گفت: ادامه حیات دولت نتانیاهو وابسته به جنگ غزه است و در صورت توقف جنگ دولت آنها سقوط خواهد کرد.

«امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه همایش علمی اندیشه‌های دفاعی، نظامی امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و ممانعت آمریکایی‌ها از آتش بس، اظهار داشت: ادامه حیات دولت نتانیاهو وابسته به جنگ غزه است و در صورت توقف جنگ دولت آنها سقوط خواهد کرد.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمایت تمام قد آمریکایی‌ها شش ماه خود را به آب و آتش زده و به هیچ دست اوردی دست پیدا نکرده است. صهیونیست‌ها تلاش داشتند تا به حماس آسیب و آنها را نابود کنند، اما گروه‌های شجاع و مقتدر حماس با قوت و تمام قوا سرحال ایستاده و صهیونیست‌ها حتی نتوانستند اسیران خود را آزاد کنند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته است

فرمانده کل ارتش در ادامه همچنین درباره پروژه ساخت فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی، گفت: برای این پروژه کارهای لازم در حال انجام است. همچنین کتاب‌های درسی، دوره‌های آموزشی و پرورشی می‌توانند بیش از اینها از ظرفیت دفاع مقدس و شخصیت‌های الگویی همچون شهید صیاد شیرازی برای پرورش نسل‌های آینده استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی