تغییرات اساسی استقلال 1403 با سال قبل


تغییرات اساسی استقلال 1403 با سال قبل

استقلال با ۳ تغییر نسبت به سال قبل رقابت‌ها را در سال جدید را آغاز کرد.

استقلال سال ۱۴۰۲ را با عنوان صدرنشینی در لیگ برتر به پایان برد. با فاصله ۳ امتیاز نسبت به پرسپولیس به عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده و بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار در هفته بیست و یکم.

آخرین بازی استقلال در سال ۱۴۰۲ یکشنبه ۲۷ اسفند در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد. استقلال با گل زود هنگام آرمین سهرابیان در همان دقیقه اول این بازی را برد، در حالی که ماشاریپوف و مرادمند از علی صفایی داور بازی اخطار گرفتند.

در تعطیلات نوروزی استقلال ۳ سهمیه در تیم ملی برای ۲ بازی مقابل ترکمنستان داشت. صالح حردانی در بازی اول در تهران بازی کرد، سیدحسین حسینی در بازی دوم و برگشت به صورت فیکس بازی کرد و ابوالفضل جلالی در هر دو مسابقه فرصت حضور پیدا نکرد. کاپیتان دوم این تیم یعنی روزبه چشمی هم اصلاً دعوت نشد...

اما در شروع دوباره لیگ در سال ۱۴۰۳ استقلال شنبه ۱۸ فروردین در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان بود. در این فاصله فکر می‌کنید ترکیب استقلال دستخوش چه تغییراتی شده بود؟ با توجه به عوارض دعوت به تیم ملی یا عدم دعوت و بازی کردن و نکردن؟ در آخرین بازی سال قبل استقلال با این ترکیب مقابل هوادار به میدان رفت.

تغییرات اساسی استقلال 1403 با سال قبل

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و رافائل سیلوا

در جریان مسابقه نیز پیمان بابایی، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی و آرمان رمضانی به میدان آمدند.

اما بعد از بازی‌های تیم ملی و تعطیلات نوروزی استقلال در حالی که محروم نداشت با سه تغییر نسبت به بازی با هوادار مقابل مس به میدان آمد؛ میلاد فخرالدینی در سمت راست خط دفاع جانشین حردانی مصدوم شده بود. ایمان سلیمی در قلب خط دفاع به جای سیلوا بازی کرد و مهرداد محمدی نیز به جای مرادمند وارد ترکیب شد. چشمی عقب رفت تا کنار سهرابیان و سلیمی در خط دفاعی قرار بگیرد و آن جلو جا برای حضور محمدی در وینگر راست باز شود.

در ادامه این بازی نیز آرمان رمضانی، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، پیمان بابایی و امید حامدی‌فر فرصت بازی پیدا کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها