مشخصات Edge 50 Fusion افشا شد؛ نسل بعدی گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1


مشخصات Edge 50 Fusion افشا شد؛ نسل بعدی گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1

به نظر می‌آید موتورولا در حال توسعه دستگاه اقتصادی بعدی خود بوده و در همین رابطه مشخصات و تصاویر گوشی موتورولا Edge 50 Fusion به بیرون درز کرده است. گوشی جدید موتورولا به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز شده و از نمایشگر 6.7 اینچی بهره می‌برد....

به نظر می‌آید موتورولا در حال توسعه دستگاه اقتصادی بعدی خود بوده و در همین رابطه مشخصات و تصاویر گوشی موتورولا Edge 50 Fusion به بیرون درز کرده است. گوشی جدید موتورولا به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز شده و از نمایشگر 6.7 اینچی بهره می‌برد. جزئیات بیشتر درباره دستگاه ارزان‌قیمت موتورولا را در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید.

چند روز پیش بود که موتورولا از گوشی پرچمدار Edge 50 Pro رونمایی کرد و اکنون قرار است که نسل بعدی گوشی‌های ارزان‌قیمت خود را با نام Motorola Edge 50 Fusion به بازار عرضه کند. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات این گوشی اقتصادی هستیم.

مشخصات Edge 50 Fusion افشا شد؛ نسل بعدی گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1

علاوه بر این رندرهایی از طراحی موتورولا Edge 50 Fusion منتشر شده که این گوشی را در سه رنگ صورتی و آبی و آبی با روکش چرم گیاهی نشان می‌دهد. همچنین gsmarena اعلام کرده که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 روانه بازار خواهد شد.

همچنین باید به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. موتورولا Edge 50 Fusion به نمایشگر 6.7 اینچی POLED مجهز شده که توسط شیشه گوریلا گلس 5 از آن محافظت می‌شود. این در حالی است که موتورولا اج ۵۰ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز بوده و از ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را برعهده دارد. گوشی Edge 50 Fusion از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی کرده اما خبری از آداپتور داخل جعبه نیست. گوشی مذکور از گواهی IP68 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می‌برد.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات و تصاویر گوشی موتورولا Edge 50 Pro افشا شد؛ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با نمایشگر 165 هرتزی!

این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره برده و دوربین دوگانه روی قاب پشتی آن شامل سنسورها 50 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر OIS و سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی