دلیل اخراج اوسمار مشخص شد!


دلیل اخراج اوسمار مشخص شد!

مربی پرسپولیس گفت: اوسمار ویرا به خاطر بازیکن حریف به زمین رفت و به نظرم تصمیم داور برای اخراج او اشتباه بود.

سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس که به دلیل اخراج اوسمار ویرا در جریان بازی در نشست خبری شرکت کرده بود، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود؛ بچه‌های ما با شجاعت بازی کردند. انتظار ما این بود که زمین چمن کوتاه‌تر باشد، ولی متأسفانه بلندی چمن بچه‌ها را خسته کرد، اما آنها تلاش کردند و توانستیم یک برد خوب به دست بیاوریم. این سه امتیاز می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند. مهمترین اتفاق این است که هواداران اینجا هم ما را تنها نگذاشتند و از آنها تشکر می‌کنیم.

وی در مورد صحنه اخراج اوسمار ویرا توضیح داد: اوسمار به دلیل وضعیت بازیکن حریف وارد زمین شد. دو مربی حریف هم داخل زمین رفتند، ولی داور آنها را ندید. وقتی بازیکن حریف به زمین افتاد چند نفر سمت بازیکن گل‌گهر رفتند و اوسمار هم رفت که همین را بگوید، ولی متأسفانه بنیادی‌فر او را اخراج کرد. به نظرم داور در این صحنه اشتباه کرد.

دلیل اخراج اوسمار مشخص شد!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحنه مشکوک به پنالتی رخ داده روی عالیشاه در داخل محوطه جریمه گل گهر نیز گفت: در این صحنه کارشناسان نظر می‌دهد، اما به نظرم این صحنه هم پنالتی بود.

حسینی درباره عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس در این بازی تصریح کرد: تعطیلات کمی کار را سخت کرده بود. امروز هم بازی سنگینی بود. در سیرجان مقابل گل‌گهر همه تیم‌ها کار سختی دارند، ولی به نظرم بچه‌های ما با شجاعت بازی کردند. همانطور که گفتم بلندی چمن هم کمی بازیکنان را خسته کرد، اما هم در دفاع و هم در حمله بچه‌ها خوب کار کردند و سه امتیازی مهم را به دست آوردیم.

«عملکرد خوب رفیعی اجازه نداد جای خالی بیرانوند احساس شود.»، وی در پاسخ به این طرح این موضوع تأکید کرد: بیرانوند همیشه جایش خالی بوده و بازیکنی تأثیرگذار است، ولی همه بچه‌ها الان در سطح خوب تمرین می‌کنند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و داغ شدن کورس قهرمانی تصریح کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اصلاً به این موضوعات فکر نمی‌کنیم. هم در لیگ و هم جام حذفی بازی‌های سختی داریم و به آینده فکر نمی‌کنیم. بازی امروز سخت بود و تمام شد، الان به فکر بازی آینده هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج