معرفی ویژگی‌های بارز روترهای قدرتمند دی‌ لینک؛ پوششی گسترده برای خانه شما با استفاده از هوش مصنوعی


معرفی ویژگی‌های بارز روترهای قدرتمند دی‌ لینک؛ پوششی گسترده برای خانه شما با استفاده از هوش مصنوعی

دی لینک یکی از برندهای معتبر و خوشنام در حوزه تجهیزات شبکه محسوب می‌شود که کیفیت بالای محصولاتش تحسین بیشتر کاربران حرفه‌ای را در پی داشته است. از جمله این محصولات می‌توان به نسل جدید روترهای DIR-825M و R15 اشاره کرد که با گارانتی و خدمات پس از...

دی لینک یکی از برندهای معتبر و خوشنام در حوزه تجهیزات شبکه محسوب می‌شود که کیفیت بالای محصولاتش تحسین بیشتر کاربران حرفه‌ای را در پی داشته است. از جمله این محصولات می‌توان به نسل جدید روترهای DIR-825M و R15 اشاره کرد که با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه به معرفی ویژگی‌های بارز این تجهیزات شبکه می‌پردازیم.

تقریباً امروزه در هر خانه‌ای یک مودم یا روتر وایرلس وجود دارد که اینترنت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اکنون هر کجای خانه که باشید، کافی است به شبکه وایرلس متصل شده و از دنیای اینترنت بهره‌مند شوید. اما اگر سیگنال اینترنت در همه‌جای خانه یا محل کارتان به خوبی در دسترس نباشد، باید به سراغ روترها برای افزایش برد شبکه وای فای بروید و پوشش شبکه وایرلس را در تمام نقاط تقویت کنید.

برند دی لینک به عنوان یکی از سازندگان خوش‌نام تجهیزات شبکه با معرفی روترهای DIR-825M/C1 و R15/CENA مشکل مربوط به آنتن‌دهی وای فای را در ساختمان‌های بزرگ مرتفع ساخته است. در ادامه به معرفی ویژگی‌های این دو روتر پرقدرت از برند دی لینک خواهیم پرداخت.

روتر D-Link DIR-825M

روتر دوبانده بی سیم AC1200 مدل DIR-825M از برند دی لینک را می‌توان گزینه قدرتمندی برای راه‌اندازی و افزایش پوشش شبکه وایرلس به حساب آورد. روتر DIR-825M با ترکیب استاندارد پرسرعت AC 802.11 و فناوری باند دوگانه 2.4 و 5 گیگاهرتز و پورت های شبکه پرسرعت گیگابیتی، یک شبکه یکپارچه و قابل اعتماد در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین باید به تنظیمات امنیتی پیشرفته توسعه یافته در این روتر نظیر MAC filter, IP filter , URL filter اشاره کرد که شبکه‌ای امن و مطمئن را در محیط کار و منزل شما فراهم می‌کند.

معرفی ویژگی‌های بارز روترهای قدرتمند دی‌ لینک؛ پوششی گسترده برای خانه شما با استفاده از هوش مصنوعی

همچنین با استفاده از درگاه USB 2.0 می‌توان از طریق دانگل3G یا4G اینترنت را به اشتراک گذاشت یا با اتصال یک فلش USB نسبت به اشتراک فایل‌های درون آن با سایر کاربران اقدام کرد. علاوه بر این امکان ایجاد شبکه Mesh با اتصال دو یا چند روتر DIR-825M به یکدیگر وجود دارد.

روتر DIR-825M دی لینک، شبکه شما را به فناوری بی سیم پرسرعت ارتقا می‌دهد تا بتوانید نیازهای رو به رشد نرم افزارهای چند رسانه‌ای را با حداکثر سرعت 1200 مگابیت بر ثانیه پاسخ دهید.

تولیدکنندگان محتوا یا گیمرها با استفاده از این روتر می‌توانند از استریم محتوا و برقراری تماس‌های ویدیویی و بازی‌های آنلاین لذت ببرند. همچنین می‌توانید از پورت شبکه برای اتصال کنسول‌های گیمینگ و دستگاه‌های ذخیره‌سازی بهره ببرید.

معرفی ویژگی‌های بارز روترهای قدرتمند دی‌ لینک؛ پوششی گسترده برای خانه شما با استفاده از هوش مصنوعی

از دیگر ویژگی های این روتر می توان به قابلیت QoS اشاره کرد که هوشمندانه نسبت به کنترل ترافیک شبکه و اولویت دادن به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مدنظر شما کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانید به صورت همزمان از یک شبکه بی سیم در همان دو شبکه استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان از باند 2.4 گیگاهرتز برای گشت و گذار در وب یا برقراری تماس‌های اینترنتی استفاده کرده و در عین حال از باند 5 گیگاهرتز برای استریم بهره برد.

علاوه بر این، هر یک از این باندها می‌توانند به عنوان یک شبکه مستقل عمل کنند. همچنین می‌توانید یک شبکه مجزا برای مهمانان خود ایجاد کنید تا بدون دسترسی به شبکه اصلی شما از اینترنت بهره‌مند شوند.

روتر D-Link R15/CENA

روتر بی سیم دو بانده D-Link R15 محصولی جذاب و قدرتمند از برند دی لینک است. با استفاده از این روتر دو بانده هوشمند که از نسل جدید وای فای (وای فای 6) نیز پشتیبانی می‌کند، می‌توانید اینترنت پرسرعت خود را به صورت بی سیم با دیگران به اشتراک بگذارید.

کار با روتر D-Link R15 نیز بسیار ساده بوده و باید تنظیمات لازم را مرحله به مرحله از طریق رابط کاربری تحت وب انجام دهید پس از تکمیل فرآیند راه اندازی، می توانید از هر نقطه از خانه خود از طریق کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی هوشمند در اینترنت گشت و گذار کنید.

معرفی ویژگی‌های بارز روترهای قدرتمند دی‌ لینک؛ پوششی گسترده برای خانه شما با استفاده از هوش مصنوعی

D-Link R15 عملکرد شبکه وای فای شما را با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی مدیریت کرده و با نظارت مستمر، شبکه شما را در بهترین حالت خود نگه می‌دارد. پشتیبانی از فناوری Wi-Fi 6 برای بهبود وضعیت آنتن‌دهی و بالا بردن سرعت وای فای به روتر D-Link R15 اضافه شده تا این روتر را به بهترین گزینه برای ارتقا به شبکه Wi-Fi 6 تبدیل کند.

روتر R15 روی شبکه Wi-Fi 6 دارای فناوری دو جهته MU-MIMO برای هندل کردن هم‌زمان تعداد زیادی از دستگاه‌های متصل است تا علاوه بر سرعت بیشتر، تمامی نقاط کور را نیز پوشش داده و میزان تاخیر را به کمترین حد ممکن برساند.

روتر دی لینک R15 با فناوری Beamforming مکان دستگاه‌های متصل را شناسایی می‌کند تا سیگنال‌ها را برای انتقال بهتر داده در فواصل طولانی‌تر متمرکز کند. حفاظت از حریم خصوصی کاربران هنگام اتصال به اینترنت نیز بسیار مهم است. فناوری WPA3 با استانداردهای CNSA در این روتر همراه شده و از رمزگذاری 192 بیتی برای اطمینان از ایمن بودن اتصالات شما و محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز پشتیبانی می‌کند.

معرفی ویژگی‌های بارز روترهای قدرتمند دی‌ لینک؛ پوششی گسترده برای خانه شما با استفاده از هوش مصنوعی

نکته جالب‌تر اینکه روتر R15 دی لینک با فناوری Target Wake Time (TWT) بیدار یا خواب بودن دستگاه‌های متصل را در زمان‌های خاص برنامه ریزی و مدیریت می‌کند. این امر نه تنها باعث صرفه جویی در شارژدهی دستگاه‌های متصل می‌شود، بلکه تراکم شبکه را نیز کاهش می‌دهد.

همچنین روتر D-Link R15 با فناوری Smart Connect دستگاه شما را به طور خودکار به باند بی سیم بهینه هدایت می‌کند تا دیگر خبری از افت یا تاخیرهای آزاردهنده در اتصال به شبکه Wi-Fi نباشد.

همچنین روتر دی لینک با فناوری AI Wi-Fi Optimizer دائماً محیط را اسکن می کند تا شما را به تمیزترین کانال‌های موجود متصل کند. در صورت افزایش ترافیک شبکه، فناوری QoS مبتنی بر هوش مصنوعی در روتر R15، خدمات مهم مانند پخش ویدیوی4K یا بازی‌های آنلاین را در اولویت قرار می‌دهد تا کاربران تاخیری را حس نکنند.

سخن آخر

اگر به دنبال افزایش پوشش شبکه یا ارتقای تجهیزات وای فای خود هستید، می‌توانید روی کیفیت محصولاتی که دی لینک در این زمینه عرضه کرده حساب باز کنید. روترهای DIR-825M/C1 و R15/CENA برند دی لینک با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و استانداردها و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، شما را با کمترین تاخیر و قطعی، به شبکه اینترنت متصل نگه می‌دارند. همچنین می‌توان روی گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکت آونگ نیز حساب باز کرد.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!