دانلود بازی ماینکرافت و برنامه شریت برای اندروید | میهن اپ


دانلود بازی ماینکرافت و برنامه شریت برای اندروید | میهن اپ

ماینکرافت – نسخه‌ی کوچک، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی اندروید فکری و آرکید از Mojang است که برای سیستم‌عامل‌های مختلف عرضه شده است. اکنون ما قصد معرفی نسخه‌ی آندرویدی را داریم! این نسخه با قیمت 7.49 دلار در گوگل پلی موجود است و تا کنون بیش از...

ماینکرافت – نسخه‌ی کوچک، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی اندروید فکری و آرکید از Mojang است که برای سیستم‌عامل‌های مختلف عرضه شده است. اکنون ما قصد معرفی نسخه‌ی آندرویدی را داریم! این نسخه با قیمت 7.49 دلار در گوگل پلی موجود است و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون بار خریداری شده است. این یک رکورد بسیار بزرگ برای یک بازی پرداختی است!

ماینکرافت به شما امکان می‌دهد تا به آزادی ساخت و ساز بپردازید و یک دنیای خیالی با امکانات فراوان ایجاد کنید. بازی ساخت و ساز بسیار آسانی دارد؛ شما می‌توانید از بلوک‌ها و اشکال مختلف استفاده کنید و آن‌ها را به دلخواه خود ترکیب کنید. اما باید دقت کنید که اشتباهی کوچک می‌تواند باعث فروپاشی ساختمان شما شود!

در ماینکرافت، شما می‌توانید در فعالیت‌های مختلفی شرکت کنید، از جمله اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعت‌گری و مبارزه. بازی حالت‌های مختلفی دارد که امکان سرگرمی در دنیای متنوع دانلود ماینکرافت را به شما می‌دهد.

در حالت بقا، باید به منابع بپردازید و برای حفظ سلامتی و گرسنگی خود تلاش کنید. در حالت خلاقیت، می‌توانید با منابع نامحدود هر چیزی را بسازید که دوست دارید. و در حالت ماجراجویی، می‌توانید به ماموریت‌ها و ماجراجویی‌های جذاب بپردازید.

همچنین، حالت هاردکور وجود دارد که بسیار چالشی است؛ در این حالت، اگر مردید، دیگر قابلیت بازگشت به بازی ندارید و بازی بسیار سخت می‌شود!

بنابراین، اگر علاقه‌مند به ساخت و ساز و ماجراجویی در یک دنیای فانتزی هستید، حتماً ماینکرافت را امتحان کنید!

بهترین ویژگی‌های بازی فکری Minecraft Pocket Edition اندروید عبارتند از:

  1. ساخت انواع سازه‌های مختلف توسط بازیکن
  2. در اختیار داشتن انواع آیتم‌ها از جمله بلوک و سایر‌اشیاء
  3. امکان انتخاب از بین شخصیت‌های اصلی الکس و استیو
  4. بازی در مکان‌های مختلف از جمله جنگل، صحرا، کوهستان و غیره
  5. حضور شخصیت‌های مختلف از جمله حیوانات مانند گاو، خوک، ماهی و...
  6. داشتن صداگذاری بسیار عالی با پخش موسیقی متنوع
  7. دارا بودن یک گیم‌پلی واقعاً اعتیادآور و متفاوت
  8. امکان بازی به صورت گروهی آنلاین با دوستان از طریق Wi-Fi

بازی Minecraft Pocket Edition -ماین کرأفت – ماینکرفت – مانکرأفت با وجود فروش عالی خود، توانسته است امتیاز 5.0 از 5.0 را با بیش از 3،000،000 رای کسب کند. با اینکه گرافیک بازی ماینکرافت به طور واضح مهم نیست، اما طراحی منحصر به فردش می‌تواند شما را به خود جلب کند! اگر به دنبال یک بازی زیبا و معتادکننده با محوریت ساخت و ساز برای اندروید هستید، حتماً Minecraft Pocket Edition را امتحان کنید.

دانلود بازی ماینکرافت و برنامه شریت برای اندروید | میهن اپ

دانلود شریت یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های انتقال و دریافت فایل برای اندروید است. این برنامه توسط شرکت معروف Smart Media۴U Technology Pte. Ltd>توسعه داده شده و به صورت رایگان در گوگل پلی قابل دسترس است. تا کنون بیش از ۱ میلیارد بار از این برنامه در مارکت اندروید دانلود شده است و به عنوان یکی از پردانلودترین برنامه‌ها شناخته می‌شود.

با استفاده از SHAREit، می‌توانید به راحتی و با سرعتی باورنکردنی فایل‌های حجیم را بین دستگاه‌ها منتقل کنید. این برنامه قابلیت انتقال فایل‌ها، برنامه‌ها و بازی‌ها با سرعت بسیار بالا را فراهم می‌کند، بدون هیچگونه محدودیتی.

روش استفاده از SHAREit بسیار آسان است. شما نیازی به اتصال وایرلس ندارید، این برنامه به صورت مستقیم ارتباط بین دستگاه‌ها را برقرار می‌کند. از طریق SHAREit می‌توانید به سرعت و بدون هیچ هزینه‌ای اطلاعات را به صورت رد و بدل کنید.

با استفاده از SHAREit، دیگر نیازی به استفاده از بلوتوث زمان‌بر نیست. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت فایل‌ها را به دوستانتان ارسال کنید و از زمان‌بر نبودن این فرایند لذت ببرید.

نسخه جدید SHAREit برای انواع سیستم‌عامل‌ها از جمله اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز منتشر شده است. این نسخه جدید امکان انتقال و دریافت اطلاعات بین این سیستم‌عامل‌ها را فراهم می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فایل‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی ماینکرافت و برنامه شریت برای اندروید | میهن اپ

امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن SHAREit شیر ایت برای اندروید:

  1. ارسال و دریافت آسان فایل، عکس، ویدئو، موزیک، برنامه، بازی و غیر
  2. جستجوی آسان تمامی دستگاه‌های موجود در اطراف شما
  3. ارسال فایل‌های حجم تا چند گیگابایت با سرعت بالا و بدون محدودیت
  4. امکان ارسال گروهی فایل‌ها برای چندین نفر توسط شما
  5. قابلیت انتخاب آواتار اختصاصی برای خود از طریق برنامه
  6. محیط کاربری بسیار ساده و دوست‌داشتنی بدون ابهام
  7. بروزرسانی منظم با اضافه شدن امکانات جدید و رفع مشکلات

این اپلیکیشن در مارکت اندروید امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کرده و از محبوب‌ترین برنامه‌های انتقال فایل موجود در گوگل پلی محسوب می‌شود. شما می‌توانید جدیدترین نسخه این برنامه را از سایت دانلود میهن اپ به صورت رایگان دانلود کنید.

اپلیکیشن SHAREit برای استفاده از قابلیت‌هایش به صورت صددرصد رایگان ارائه شده و نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارد. در نتیجه، نیازی به هک یا کرک کردن آن نیست و میهن اپ نسخه پرمیوم، بدون تبلیغات و کامل آن را به صورت اختصاصی آماده کرده و برای دانلود عرضه کرده است.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده