غافلگیری سارق حرفه ای در عملیات پلیسی شرق تهران + جزییات


غافلگیری سارق حرفه ای در عملیات پلیسی شرق تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری 121 سلیمانیه در محدوده خیابان "کریمشاهیان" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی...

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری 121 سلیمانیه در محدوده خیابان "کریمشاهیان" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی مواجه شده که راننده آن از خودرو پیاده و به سراغ یک خودرو رفته و اقدام به باز کردن درب آن کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه ماموران برای بررسی های بیشتر به متهم مراجعه کردند ادامه داد: سارق با مشاهده ماموران از محل متواری و بدین ترتیب دستور ایست وسیله نقلیه مذکور توسط ماموران صادر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق خودرو به طرز خطرناکی از محل متواری شد و به هشدارهای پلیس اعتنایی نمی کرد. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار، سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را در هنگامی که قصد فرار به صورت پیاده داشت، دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 20 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد و از خودرو متهم دو عدد گوشی هوشمند، آچار دست ساز مخصوص سرقت ، سه عدد آچار بکس ، 16 عدد کلید سیقل خورده ، آچار فرانسه و پیچ گوشتی و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد، در پایان به شهروندان توصیه کرد، از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو و همچنین از پارک کردن خودرو در معابر خلوت و تاریک خودداری کنید.


غافلگیری سارق حرفه ای در عملیات پلیسی شرق تهران + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی