خمیر حرارتی که بوی گلهای بهشتی می‌دهد


خمیر حرارتی که بوی گلهای بهشتی می‌دهد

برندی که قبلاً در ژاپن خمیر حرارتی با عصاره سیب و توت فرنگی عرضه کرده بود، این بار یک خمیر بسیار خوشبوتر آماده کرده است. این خمیر جدید بوی گل اسمانتوس می‌دهد که رایحه بسیار خوش‌آیندی دارد. با وجود اینکه CWTP تاکنون دلیل ساخت خمیرهای دارای...

برندی که قبلاً در ژاپن خمیر حرارتی با عصاره سیب و توت فرنگی عرضه کرده بود، این بار یک خمیر بسیار خوشبوتر آماده کرده است. این خمیر جدید بوی گل اسمانتوس می‌دهد که رایحه بسیار خوش‌آیندی دارد.

با وجود اینکه CWTP تاکنون دلیل ساخت خمیرهای دارای عصاره را اعلام نکرده، اما ممکن است در دماهای بالا عصاره آنها در فضا پخش شود. این بار شاهد استفاده از عصاره گل Osmanthus در ترکیب با خمیر حاوی سیلیکون و اکسیدفلزها هستیم که ادعا شده در کنار بوی خوب و عملکرد بالا، استفاده از آن نیز آسان است.

خمیر حرارتی که بوی گلهای بهشتی می‌دهد

مشخصات این خمیر خوشبو نشان می‌دهد در برابر دمای منفی ۵۰ درجه تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد مقاوم است و از رسانش حرارتی خوبی هم برخوردار است. CWTP استفاده از این خمیر را برای کولرهای مایع و بادی توصیه کرده است و ادعا می‌کند با داشتن قوام مناسب، پخش کردن آن آسان خواهد بود. همچنین ادعا شده از طول عمر و دوام بالایی برخوردار است.

خمیر حرارتی که بوی گلهای بهشتی می‌دهد

در همین رابطه بخوانید:

- خمیر حرارتی ژاپنی با عطر و رنگ سیب ساخته شد!
- ترمال پیست خوشبو کننده با عطر توت فرنگی برای کامپیوتر شما ساخته شد!

قیمت سرنگ 4 گرمی این خمیر حرارتی خوشبو ۲.۲۸ ین ژاپن اعلام شده که معادل ۱۵ دلار آمریکا است. متاسفانه این خمیر نیز در تعداد محدود تولید خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی