رگبار و باران شدید در این مناطق کشور


رگبار و باران شدید در این مناطق کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از شدت یافتن بارش ها در برخی مناطق خبر داد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایمنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تشدید بارش‌ها در مناطق شمالی و شمال شرق گفت: طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور، چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گرد و خاک انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب، ابرناکی و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه بارش ضمن تشدید در غرب و شمال غرب، به مناطقی از مرکز، جنوب، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی نیز کشیده خواهد شد و پنجشنبه سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور فعال خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، طی روز پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، شمال شرق و مناطق شمالی در شمال غرب شدت خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور، چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گرد و خاک انتظار می‌رود و تا سه‌شنبه دریای خزر و طی دو روز آینده شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۴ سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، نیمه ابری به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها