قالیباف: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه به پایان رسیده است


قالیباف: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه به پایان رسیده است

قالیباف گفت: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه به پایان رسیده و بوی نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین) گفت: شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدشان را به ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان و تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی اظهار کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر جنایت می‌کند، برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد. دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در این منطقه به پایان رسیده و این اقدامات آنان نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

قالیباف تاکید کرد: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد که این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وی اضافه کرد: همچنین حضور باشکوه مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمامی باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود، جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان و در رأس آنان، ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان، آرمان آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد ساخت.

قالیباف: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه به پایان رسیده است

قالیباف با بیان اینکه جنایات مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقر‌های انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، تصریح کرد: ضمن تشکر از برخورد قاطع و شجاعانه نیرو‌های نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها، از همه نهاد‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح خواستارم مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری کنند.

رئیس قوه مقننه گفت: در پایان ضروری می‌دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه‌داری و بهره‌مندی از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کنم. ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمامی مسئولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد تا خدمت شایسته این ملت را ارائه کنیم و رضایت و خشنودی آنها را جلب کنیم. ان‌شاءالله.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی