کدام ستاره‌ها در صدر لیست تمدیدی پرسپولیس قرار دارند؟


کدام ستاره‌ها در صدر لیست تمدیدی پرسپولیس قرار دارند؟

تمدید قرارداد مهدی ترابی و مرتضی پورعلی‌گنجی در اولویت اقدامات مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

کدام ستاره‌ها در صدر لیست تمدیدی پرسپولیس قرار دارند؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ باشگاه پرسپولیس در تابستان کار سختی برای نگه داشتن ستاره‌های خود دارد. چندین ستاره پرسپولیس که خیلی از آن‌ها بازیکنان مهم و تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و مدیران این باشگاه از همین حالا باید فکری به حال تمدیدی‌ها کنند. گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، سروش رفیعی، عیسی آل کثیر و مهدی ترابی ۱۲ پرسپولیسی هستند که قراردادشان در انتهای این فصل تمام خواهد شد.

هرچند طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم موافقت چند ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد به گوش رسید، واقعیت اما این است که باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به این بازیکنان نداده است. اما از این بین این نفراتی که قراردادشان با پرسپولیس تمام می شود، کدام بازیکنان در صدر تمدیدی‌ها قرار می‌گیرند؟

شنیدیم مهمترین ستاره‌ای که باید قراردادش تمدید شود، مهدی ترابی ملی‌پوش است. ستاره تکنیکی قرمزها در سال‌های اخیر همواره جزو ستاره‌های بدون جانشین پرسپولیس بوده و مهره‌ای بسیار تاثیرگذار برای پرسپولیس به حساب می‌آید. ترابی اولین نفری خواهد بود که مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد به سراغ او خواهند رفت.

گزینه بعدی تمدیدی‌های پرسپولیس مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع این تیم است. مرتضی با وجود این‌که مصدوم است ولی مهره‌ای تاثیرگذار به حساب می‌آید و با وجود همین آسیب‌دیدگی همین حالا خیلی از تیم‌ها را خواهان خود می‌بیند. پورعلی‌گنجی این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند تا برای شروع فصل جدید آماده شود. قرار بود خیلی وقت پیش قرارداد مرتضی تمدید شود ولی این اتفاق رخ نداد و این بازیکن که نامش هم از لیست پرسپولیس خارج شده، مشخص نیست چه زمانی قراردادش تمدید خواهد شد.

از آن‌جایی که در بین مدافعان پرسپولیس فقط کنعانی‌زادگان برای سال بعد قرارداد دارد و احتمال جدایی چند مدافع هم از پرسپولیس کم نخواهد بود، تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی یکی از اولویت‌های پرسپولیس است و هرچه زودتر مدیران این باشگاه باید تکلیف ستاره‌های تاثیرگذار خود را مشخص کنند. گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سروش رفیعی، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر هم جزو نفراتی هستند که جزو مهره‌های تقریبا فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس هستند و قطعا باشگاه پرسپولیس هم می‌خواهد قرارداد این نفرات را تمدید کند./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!