باقری: برای بازگشت به استقلال تمام تلاشم را کردم


باقری: برای بازگشت به استقلال تمام تلاشم را کردم

فرشید باقری می‌گوید در نیم فصل مذاکراتی جدی بین او و باشگاه استقلال انجام شده بود.

فرشید باقری پس از تساوی مس رفسنجان مقابل استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: امروز روز باکیفیت دو تیم بود. هواداران یک فوتبال خیلی خوب دیدند و لذت بردند. مس رفسنجان می‌توانست بهتر از این بازی کند و دو تیم می‌توانستند برنده شوند ولی مساوی عادلانه بود.

به نقل از ورزش سه او در پاسخ به اینکه مس در ابتدای دو نیمه گل زد اما در حفظ گل‌ها تجربه لازم را نداشت، گفت: بحث تجربه نبود، شرایط بازی اینطور پیش رفت. ما می‌توانستیم بازی را حفظ کنیم و برنده باشیم اما روی دو غفلت گل خوردیم و این هم طبیعت فوتبال است. بحث بی‌تجربگی نیست، تیم ما تیم باتجربه‌ای است.

باقری: برای بازگشت به استقلال تمام تلاشم را کردم

باقری در خصوص شایعاتی در نیم فصل پیرامون حضور او در استقلال مطرح می‌شد، توضیح داد: خیلی دوست داشتم برگردم. خیلی جدی صحبت کردیم و تلاش کردیم که بتوانم برگردم. خیلی دوست داشتم با استقلال قهرمان شوم. استقلال شرایط این را دارد که امسال قهرمان لیگ شود. همه تلاشم را کردم برگردم و باشگاه استقلال هم خیلی همکاری کرد اما قسمت نبود. انشالله در شرایط بهتری بتوانم برگردم.

بازیکن مس در خصوص حضور محرم نویدکیا در مس و تغییرات این تیم عنوان کرد: بازی را همه دیدند و نیازی نیست صحبت کنیم. تیم باکیفیت و خوب بازی می‌کند و از نظر فنی و اخلاقی به آرامش خوبی رسیده است. همانطور که آقا محرم هم گفتند ما دنبال فوتبال زیبا هستیم و هواداران لذت بردند.

باقری درباره مشکلات مالی مس رفسنجان گفت: مدیران باشگاه در رختکن بودند و صحبت‌های خوبی کردند. امیدواریم روز به روز شرایط بهتر شود. ما ۵۰ درصد گرفتیم اما هنوز مطالبات پارسال را پرداخت نکرده‌اند، ولی قولش را داده‌اند. شرایط خیلی بهتر شده است. ما برای اولین بار مدیران ارشد مس را در رختکن دیدیم.

او در پایان درباره شباهت خود به اکرم عفیف گفت: هواداران به ما لطف دارند. شاید یک‌سری‌ها فرشید باقری را دوست نداشته باشند، اما من عاشق همه آنها هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده