صهیونیست‌ها باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند


صهیونیست‌ها باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند

یک کارشناس گفت: اسرائیل جهنم را برای خود و مزدورانش مهیا کرده است و باید منتظر خشم آتشین مقاومت و پاسخ کوبنده ملت ایران باشند.

اصغر زارعی کارشناس مسائل بین‌الملل در ارتباط با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: با گذشت فقط چند ساعت از این جنایت شاهد موج محکومیت حتی از ناحیه کشور‌های اروپایی بودیم و قطعا این جنایت باید با واکنش شدید و محکم محافل و‌ مجامع بین المللی و حقوقی جهان روبرو شود تا چنین جنایاتی تکرار نشود.

وی افزود: اما چرایی این اقدام متاثر از چند عامل خاص است. اولین موضوع ماجراجویی سران جنایتکار رژیم جعلی و معطوف نمودن جریان رسانه‌ای از جنایات رژیم در غزه و بیمارستان شفا در روز‌های اخیر و پس از آن ناتوانی و درماندگی در اداره جنگ و قدرت فزاینده مقاومت در برابر جنایات در غزه و در آخر هم استیصال رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت در جبهه‌های پیرامونی در برابر یمن، حزب الله، سوریه و عراق و.. است.

زارعی ادامه داد: اما باید منتظر اقدام جمهوری اسلامی بود. همان طور که قبلا هم جمهوری اسلامی در شرایط و موقعیت و مکان مناسب یا مستقیم و یا از طریق نیرو‌های مقاومت پاسخ مناسب و کوبنده‌ای را داده در این مورد هم پاسخ بازدارنده‌ای را خواهد داد.

صهیونیست‌ها باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند

زارعی در انتها گفت: رژیم جعلی صهیونیستی باید بداند با این اقدام خود در واقع هیچ حریم ممنوعه‌ای را برای خود باقی نگذاشته و هریک از سفارت خانه‌ها و دیپلمات‌های مزدور این رژیم جعلی می‌تواند به هدف اقدام نیرو‌های مقاومت و عاشقان ملت فلسطین تبدیل شود.

وی افزود: اسرائیل جهنم را برای خود و مزدورانش مهیا کرده است و باید منتظر خشم آتشین مقاومت و پاسخ کوبنده ملت ایران باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گریه ناگهانی مجری صدا و سیما روی آنتن زنده