هشدار به صهیونیست‌ها: خود را برای ورود به پناهگاه آماده کنید


هشدار به صهیونیست‌ها: خود را برای ورود به پناهگاه آماده کنید

به گزارش رکنا، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند در سایه وحشت شدیدی که بعد از تهدید ایران سرتاسر جامعه اسرائیلی را در بر گرفته است، جبهه داخلی لیست به روز شده‌ای را برای وسایلی که باید اسرائیلی...

به گزارش رکنا، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند در سایه وحشت شدیدی که بعد از تهدید ایران سرتاسر جامعه اسرائیلی را در بر گرفته است، جبهه داخلی لیست به روز شده‌ای را برای وسایلی که باید اسرائیلی در شرایط غیر مترقبه دراختیار داشته باشند، اعلام کرد.

جبهه داخلی از خانواده‌های اسرائیلی خواست تا آب و غذا به اندازه کافی و مورد نیاز خانواده را تهیه و در اختیار داشته باشند و علاوه بر آن چراغ قوه، جعبه کمک‌های اولیه، دارو، رادیو، شارژ و چند وسیله دیگر را حتما با خود به پناهگاه ببرند.

پایگاه خبری عبری زبان نیوز وان در گزارشی در این رابطه نوشت، در سایه تهدید ایران در رابطه با حمله به اسرائیل جبهه داخلی شامگاه امشب (شنبه شب) لیست وسایل مورد نیاز برای نگهداری در منزل برای استفاه در شرایط غیر مترقبه را به روز رسانی کرد.

این لیست بعد از بررسی توسط تمامی وزارتخانه‌های ذیر بط و تصویب توسط فرمانده فرماندهی جبهه داخلی و رئیس سازمان اورژانس تهیه و رسانه‌ای شده است.

براساس این توصیه نامه علاوه بر آب و غذا و موارد ذکر شده، از اسرائیلی‌ها خواسته شده است تا باتری‌های اضافی به ویژه برای دستگاه‌های پزشکی، اوراق شناسایی یا کپی آن، کپسول آتش نشانی، پول نقد به اندازه‌ای که بتواند افراد خانواده را پوشش دهد، باک خودروها حداقل نصف باک پر باشد، اسباب بازی، کتاب و لوازم التحریر برای کودکان و وسیال مورد نیاز حیوانات را تهیه و در اختیار داشته باشند.

جبهه داخلی به مردم توصیه می‌کند این ابزارها را در یک کیف قرار داده تا در صورت نیاز فورا حمل شود، اولویت با آب، غذا، دارو و وسایل ارتباطی است.

تسنیم


هشدار به صهیونیست‌ها: خود را برای ورود به پناهگاه آماده کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان