برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جده


برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جده

مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، توسط سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده با حضور معاون دفتر وزارت خارجه پادشاهی عربستان سعودی در مکه مکرمه و همچنین سرکنسول‌ها، نمایندگان سازمان همکاری اسلامی و اتاق‌های بازرگانی جده و مکه برگزار شد.

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جده

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این مراسم حسن زرنگار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، به سابقه هفتاد ساله جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد.

وی در ادامه، با محکومیت ارتکاب رژیم اشغالگر قدس به جنایت جنگی، نسل‌کشی و نقض تمام قوانین بین‌المللی خصوصا در ماه‌های گذشته، بر لزوم اتحاد جهان اسلام و واکنش عملی سازمان‌های بین‌المللی تاکید کرد.

سرکنسول کشورمان در بخش دیگری از سخنرانی خود، ضمن محکومیت قاطع حمله موشکی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، این اقدام را ناقض قوانین مصرح بین المللی و تهدید صلح و امنیت بین‌المللی دانست.

این دیپلمات جمهوری اسلامی ایران از پادشاهی عربستان سعودی و سایر دولت‌هایی که این اقدام تروریستی را محکوم کردند، تشکر کرد. / ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی