ربیعی استعفا کرد؛ شاید مربی جدید از من بهتر باشد


ربیعی استعفا کرد؛ شاید مربی جدید از من بهتر باشد

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از سمت خود استعفا کرد و گفت که شاید مربی جدید بهتر از او در این تیم نتیجه بگیرد. محمد ربیعی پس از شکست 2 بر صفر ذوب آهن برابر شمس آذر قزوین در نشست خبری گفت: به تیم شمس آذر بابت این پیروزی تبریک و به...

ربیعی استعفا کرد؛ شاید مربی جدید از من بهتر باشد
تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از سمت خود استعفا کرد و گفت که شاید مربی جدید بهتر از او در این تیم نتیجه بگیرد.
محمد ربیعی پس از شکست 2 بر صفر ذوب آهن برابر شمس آذر قزوین در نشست خبری گفت: به تیم شمس آذر بابت این پیروزی تبریک و به اعضای تیم خودمان خداقوت می‌گویم. بازی خوبی ارائه کردیم، اما اتفاقات بازی برخلاف خواست ما شد. کسانی که فقط نتیجه را ببینند، شاید برداشت دیگری از بازی داشته باشند. فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.
وی با بیان اینکه فوتبال روی بد خود را طی شش هفته اخیر به ذوب‌آهن نشان داده است، خاطرنشان کرد: مقابل پرسپولیس در دقیقه 50؛ 10 نفره شدیم و مقابل هوادار با اینکه 2 بر صفر جلو بودیم، بازی به تساوی رسید. امید گل ما مقابل استقلال خوزستان و شمس آذر باید بیشتر از دو باشد، اما به گل نرسیدیم. این مسئله چیزی از ارزش‌های ما و رقبا را کم نمی‌کند.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در مورد نارضایتی از عملکرد او در جمع گاندوها طی هفته‌های اخیر گفت: من کارم را از روز اول انجام دادم، اما به اعتراض هواداران احترام می‌گذارم. دست باشگاه را (برای انتخاب سرمربی جدید) باز می‌گذارم و استعفای خودم را اعلام می‌کنم. با تمام وجود تلاش کردم و مشکلات زیادی داشتیم. پنج بازیکن اصلی خودمان در نیم‌فصل اول را از دست دادیم و الان بضاعت ما همین است.
ربیعی با دفاع از عملکرد خود در ذوب‌آهن عنوان کرد: در همه تیم‌ها ارتباط خوبی با باشگاه و هواداران داشتم، اما ذوب‌آهن در این فصل به رتبه دورقمی نرسید. با این حال توقعات این‌قدر بالا رفت که هواداران اعتراض کردند. در بازی‌های اخیر فوتبال درستی بازی کردیم و فکر نکنم تیم من از رتبه نهم پایین‌تر آمده باشد. سال‌هایی بوده که ذوب‌آهن رتبه دورقمی یا پایین‌تر داشته است. نمی‌خواهم ارتباط من با هواداران شکسته شود و برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی درباره احتمال احساسی بودن تصمیم خود و احساسی بودن واکنش هواداران تصریح کرد: من مربی کم‌تجربه‌ای نیستم و حداقل در 400 بازی در لیگ‌های مختلف کشور سرمربیگری کرده‌ام. اگر چنین تصمیمی گرفته‌ام، از روی احساسات نبود. ذوب‌آهن هواداران اصیلی دارد که انتظار داشتم در دیدارهای خانگی با تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند.
سرمربی ذوب‌آهن با اشاره مجدد به اینکه به نظر هواداران این تیم احترام می‌گذارد، گفت: نمی‌دانم شعارهای آنها احساسی بود یا خیر. باشگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرد و دست مدیران باشگاه را باز می‌گذارم. شاید مربی جدید از من بهتر باشد. اگر عملکرد تیم را با شاخصه نتیجه ارزیابی کنیم، نباید فقط نیم‌فصل اول را ببینیم. مقابل ملوان، استقلال خوزستان و شمس آذر شایسته شکست نبودیم. در دیدار برابر استقلال خوزستان و نیز شمس آذر، پنالتی واضح ما گرفته نشد.
ربیعی به اتفاقات دیدار با شمس آذر اشاره کرد و اظهار داشت: دیدید در بازی امشب از کجا گل خوردیم و چند توپ را از دهانه دروازه بیرون زدیم. اگر هوادار به این مسئله نگاه می‌کند که یک تیم در دو مسابقه این‌همه فرصت دارد و این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود، حتماً من مقصر هستم. از دست دادن این همه فرصت طبیعی نیست.
وی با بیان اینکه نمی‌خواهد از باشگاه ذوب‌آهن گلایه کند، گفت: الان نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما همه این مسائل را از قبل پیش‌بینی می‌کردم. تیم من شکست خورده و مسئولیت باخت بر گردن من است. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود تلاش کردند. دست مدیران باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید باز گذاشتم تا هوادار متوجه شود کاری که باید در جایگاه من انجام می‌شد، انجام داده‌ام.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در مورد نقش مذاکرات خود با باشگاه فولاد خوزستان در تعطیلات نیم‌فصل برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گفت: صحبت‌های زیادی درباره اتفاقات نیم‌فصل و پیشنهاد فولاد دارم. کارم را حرفه‌ای و اخلاقی انجام دادم و رازهای «مگو» بعدها گفته خواهد شد تا خیلی‌ها متوجه اتفاقات شوند. حالا دست مدیریت و هیئت مدیره باز است و برای بار سوم در این نشست خبری، استعفای خودم را اعلام می‌کنم.
ربیعی در واکنش به خبرنگاری که گفت برای دومین بار از هدایت ذوب‌آهن کناره‌گیری می‌کند، گفت: آن زمان استعفا نکردم و این برای اولین مرتبه است که استعفا می‌کنم.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!