افشای اطلاعات بیشتر از گوشی های گلکسی زد فلیپ FE و گلکسی زد فولد FE سامسونگ


افشای اطلاعات بیشتر از گوشی های گلکسی زد فلیپ FE و گلکسی زد فولد FE سامسونگ

در روزهای اخیر چندین افشاگری در مورد گوشی‌های تاشوی اقتصادی سامسونگ که قرار است با نام های گلگسی زد فلیپ اف ای (Galaxy Z Flip FE) و گلکسی زد فولد اف ای (Galaxy Z Fold FE) عرضه شوند منتشر شده است و امروز نیز خبر دیگری در رابطه با این محصولات...

در روزهای اخیر چندین افشاگری در مورد گوشی‌های تاشوی اقتصادی سامسونگ که قرار است با نام های گلگسی زد فلیپ اف ای (Galaxy Z Flip FE) و گلکسی زد فولد اف ای (Galaxy Z Fold FE) عرضه شوند منتشر شده است و امروز نیز خبر دیگری در رابطه با این محصولات وارد فضای مجازی شده است. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی جدیدترین افشاگری در مورد گوشی‌های تاشوی بعدی سامسونگ می‌پردازیم.

مدتی است که اخباری مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است نسخه مقرون به صرفه‌ای از گلکسی زد فولد و همچنین نسخه پیشرفته‌تری از این دستگاه که نام اولترا را یدک می‌کشد، عرضه کند، می‌گذرد. اکنون به نظر می‌رسد که با انتشار اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی، در واقع به عرضه Galaxy Z Fold FE نزدیک می‌شویم. به نظر می‌رسد که جدای از فولد، Galaxy Z Flip FE نیز وجود خواهد داشت.

افشاگری که از چین منتشر شده ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy Z Fold FE و همچنین Galaxy Z Flip FE را در آینده‌ای نزدیک عرضه کند. به طور معمول، باور کردن چنین شایعاتی سخت است، اما نام این دستگاه‌ها مدتی است که در اینترنت پخش شده و اگر خبری درکار باشد، افشاگری امروز پایه و اساس بیشتری برای وجود این دستگاه‌ها فراهم می‌کند.

افشای اطلاعات بیشتر از گوشی های گلکسی زد فلیپ FE و گلکسی زد فولد FE سامسونگ

بنابراین اکنون که می‌دانیم این دو گوشی وجود دارند، بیایید نگاهی به آنچه که قرار است ارائه دهند بیاندازیم. ابعاد گلکسی زد فولد FE در صورت تا شدن 155.1 در 67.1 در 14.2 میلی متر خواهد بود و گلکسی زد فلیپ FE در صورت باز شدن ابعادی برابر با 165.2 در 71.9 در 6.9 میلی متر خواهد داشت. گوشی Flip FE قرار است دارای تراشه Snapdragon 7s Gen 2 باشد و گوشی Fold FE با یکی از چیپست‌های Snapdragon 8 Gen 2 یا Exynos 2200 عرضه می‌شود. بدیهی است که شرکت به دنبال حفظ هزینه است. هر دو گوشی تاشو پایین است.

سامسونگ گلکسی زد فولد FE را با پیکربندی حافظه رم 12 یا 16 گیگابایتی عرضه خواهد کرد، در حالی که گلکسی زد فلیپ FE تنها در یک نسخه 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. از نظر فضای ذخیره سازی نیز هر دو گوشی دارای گزینه های 256 و 512 گیگابایتی خواهند بود.

افشای اطلاعات بیشتر از گوشی های گلکسی زد فلیپ FE و گلکسی زد فولد FE سامسونگ

این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که گوشی های Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE قرار است اواخر امسال عرضه شوند. در نتیجه سامسونگ احتمالاً در ماه‌های پایانی سال جاری این محصولات را عرضه خواهد کرد، چراکه این شرکت به هیچ عنوان نمی‌خواهد پرچمداران تاشوی جدید خود (که در تیر ماه معرفی خواهند شد) را تحت‌الشعاع این نسخه‌های مقرون‌به صرفه قرار دهد.

در همین رابطه بخوانید:

-
-
-

به نظر شما عرضه گوشی‌های گلکسی زد فولد FE و گلکسی زد فلیپ FE به عنوان گوشی‌های تاشوی اقتصادی منطقی است یا سامسونگ باید فقط روی عرضه گوشی های تاشو رده بالاتر تمرکز کند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا