لرستان فردا بارانی می‌شود 


لرستان فردا بارانی می‌شود 

به گزارش رکنا از لرستان؛ بهروز مرادپور امروز ۱۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سامانه بارشی از یکشنبه غروب در استان فعال خواهد شد و بارش پراکنده و رگباری باران، رعد و برق، رگبار...

به گزارش رکنا از لرستان؛ بهروز مرادپور امروز ۱۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سامانه بارشی از یکشنبه غروب در استان فعال خواهد شد و بارش پراکنده و رگباری باران، رعد و برق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه، احتمال خیزش گردوخاک از جمله مخاطرات این سامانه است.

وی خاطرنشان کرد: از غروب یکشنبه تا صبح دوشنبه بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط، دوشنبه احتمال بارش خفیف در برخی نقاط، سه شنبه بارش پراکنده و رگباری باران در نیمه جنوبی، چهارشنبه رگبار باران در همه نقاط، پنجشنبه بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط استان فعال خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی لرستان تصریح کرد: غروب پنجشنبه این سامانه بارشی از استان خارج و لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و ... اثر مخاطره خواهد بود.

مرادپور اضافه کرد: در این مدت یاد شده عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، محافظت از تاسیسات، آمادگی دستگاه های امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: شایان ذکر است ریزش‌های جوی از یکشنبه شب تا سه شنبه بعدازظهر اغلب به‌صورت پراکنده و رگباری و در بعضی از ساعات شبانه روز خواهد بود اما فعالیت هسته اصلی این سامانه بارشی از سه شنبه شب تا چهارشنبه شب به‌صورت فراگیر برآورد می‌شود که در صورت تثبیت، در روزهای آتی اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


لرستان فردا بارانی می‌شود 

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج پسر 15 ساله با خانم معلم 30 ساله اش ! / واقعی و جگرسوز !