گوگل اشتباهاً اولین تصویر از گوشی میان‌رده Pixel 8a خودش را افشا کرد!


گوگل اشتباهاً اولین تصویر از گوشی میان‌رده Pixel 8a خودش را افشا کرد!

گوگل به صورت کاملاً اشتباهی در تبلیغات مربوط به یکی از سرویس‌های مخابراتی خود تصویری از گوشی میان‌رده بعدی خودش یعنی Pixel 8a را به اشتراک گذاشته است. در این تصویر بخشی از طراحی بدنه گوشی و پیکربندی دوربین آن را می‌توانیم ببینیم. گوشی...

گوگل به صورت کاملاً اشتباهی در تبلیغات مربوط به یکی از سرویس‌های مخابراتی خود تصویری از گوشی میان‌رده بعدی خودش یعنی Pixel 8a را به اشتراک گذاشته است. در این تصویر بخشی از طراحی بدنه گوشی و پیکربندی دوربین آن را می‌توانیم ببینیم.

گوشی Google Pixel 8a میان‌رده بعدی گوگل محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته سوژه اصلی اغلب افشاگران دنیای موبایل بوده است. حالا گوگل به صورت کاملاً اشتباهی تصویری از این گوشی هوشمند را در تبلیغات مربوط به سرویس مخابراتی Fi Wireless را به اشتراک گذاشته و بخشی از طراحی ظاهری آن را خودش افشا کرده است.

گوگل اشتباهاً اولین تصویر از گوشی میان‌رده Pixel 8a خودش را افشا کرد!

همان‌طور که در تصویر منتشر شده توسط گوگل می‌توان مشاهده کرد، گوشی Pixel 8a در رنگ‌های آبی و سفید با پیکربندی دوربین دوگانه به نمایش درآمده است. اما شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشید که چطور می‌توان مطمئن شد که با گوشی پیکسل 8a سروکار داریم نه Pixel 8 معمولی؟

آیا واقعاً با گوشی میان‌رده Pixel 8a مواجه هستیم؟

برای پاسخ به این سوال چند نشانه در تصویر منتشر شده توسط گوگل وجود دارد. به عنوان مثال، گوشی پیکسل 8 در رنگ‌های آبی یا سفید هرگز عرضه نشد. علاوه بر این، طراحی گوشی Pixel 8 به گونه‌ای است که در نزدیکی دوربین آن یک میکروفن قرار دارد.

بر همین اساس می‌توان کفت که با گوشی Pixel 8a مواجه هستیم. با این وجود، هنوز مشخص نیست که قرار دادن تصویر پیکسل 8a در این تبلیغ عمدی بوده یا یک سهل‌انگاری محسوب می‌شود.

گوگل اشتباهاً اولین تصویر از گوشی میان‌رده Pixel 8a خودش را افشا کرد!تصویری از گوشی Pixel 8 Pro گوگل

به گزارش Gizmochina، در تبلیغ سرویس Google Fi Wireless هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی یا سخت‌افزاری این گوشی نشده و شاهد تمرکز آن بر روی برنامه‌های قیمت‌گذاری این سرویس هستیم.

البته، تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با مشخصات فنی گوشی Pixel 8a در فضای مجازی منتشر شده است. گفته شده که گوشی میان‌رده جدید گوگل به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز مجهز است.

در همین رابطه بخوانید:

- برای خرید گوشی Google Pixel 8a پول بیشتری کنار بگذارید

به عنوان قلب تپنده این گوشی نیز گوگل به سراغ پردازنده Tensor G3 (همان تراشه استفاده شده در گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro) رفته است. در بخش حافظه نیز 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

از نظر دوربین، می‌توان انتظار داشت همان دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OIS و لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید پیکسل 7a، همراه با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عرضه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم