پیکر شهید زاهدی در اصفهان آرام گرفت+فیلم


پیکر شهید زاهدی در اصفهان آرام گرفت+فیلم

به گزارش رکنا از اصفهان؛ اصفهانی‌ها در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان با زبان روزه همچون قطره‌های باران در جای جای گلستان شهدا به استقبال آمدند؛ سردار شهید...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ اصفهانی‌ها در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان با زبان روزه همچون قطره‌های باران در جای جای گلستان شهدا به استقبال آمدند؛ سردار شهید محمدرضا زاهدی، مردی از دیار شهیدان که ‌روزی او در جبهه‌های حق علیه باطل هستند تا در نهایت آرامش و امنیت را به مردمانش هدیه دهد.

امروز مردم قدردان و شهید پرور استان اصفهان مانند دوران هشت ساله دفاع مقدس از زن و مرد پیر و جوان برای بدرقه سردار زاهدی تمام قد در خیابان‌ها ایستادند تا این فرمانده را بر دستان خود تشییع کنند.

همه برای ادای احترام به سردار آمده بودند، سردار که کمتر از او شنیده بودیم و بعد از شهادتش همچون گوهری در صدف خودنمایی کرد، مردی متواضع از دیار رهنان، مردی مردم دار که شهادت را همواره آرزو داشت و به آرزویش رسید.

پیکر شهید زاهدی در اصفهان آرام گرفت+فیلم

فرماندهان نیز به زیارت پیکر سردار آمده‌اند و همه شهادتش را تبریک می‌گویند و برای خود آرزوی شهادت دارند. فرزند نصف جهان در دفاع از امنیت اسلام جان داده است، مردی که ۴۳ سال در جبهه‌های حق علیه باطل ایستاد و در کنار آن عشق ورزیدن به خانواده و دوستان را نیز از قلم نینداخت.

با پایان یافتن مراسم تشییع سردار زاهدی در گلستان شهدای اصفهان، مرقد وی زیارتگاه عاشقانی شد که از صبح پیکر شهید را از میدان بزرگمهر تا خانه ابدی مشایعت کرده بودند.

اصفهان/ بهمن راعی



پیکر شهید زاهدی در اصفهان آرام گرفت+فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان