وعده جدید وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت را تا پایان بهار 30 درصد بالا می‌بریم


وعده جدید وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت را تا پایان بهار 30 درصد بالا می‌بریم

وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش اخیر تعرفه اینترنت، وعده داد از اپراتورها برای افزایش سرعت اینترنت تعهد گرفته اند. آنطور که این بار جهرمی وعده داد، قرار است سرعت اینترنت کشور تا پایان بهار امسال 30 درصد و تا پایان سال 50 درصد افزایش...

وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش اخیر تعرفه اینترنت، وعده داد از اپراتورها برای افزایش سرعت اینترنت تعهد گرفته اند. آنطور که این بار جهرمی وعده داد، قرار است سرعت اینترنت کشور تا پایان بهار امسال 30 درصد و تا پایان سال 50 درصد افزایش یابد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر وعده‌های تازه‌ای درباره سرعت اینترنت داد. وی در این باره گفت: با افزایش تعرفه اپراتورها، تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد و تا پایان سال، ۵۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.

زارع پور همچنین ادعا کرد آمارهای جهانی نشان می‌دهد در اسفند 1402 سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران افزایش پیدا کرده و رتبه ایران از نظر سرعت اینترنت ثابت حدود 3 پله و از نظر سرعت اینترنت موبایل 5 پله ارتقا یافته است، البته این چیزی بود که وزیر ارتباطات ادعا کرد.

در همین رابطه بخوانید:

- با مجوز وزارت ارتباطات، اینترنت گران شد
- درخواست اپراتورها از رئیسی: اینترنت را گران کنید!
- اینترنت از 34 تا 300 درصد گران شد! + جدول مقایسه قیمت بسته های جدید

دی ماه سال گذشته بود که اپراتورها و ارائه‌دهندگان اینترنت ثابت تعرفه بسته‌های اینترنت خود را بین 34 تا 300 درصد افزایش دادند، این در حالی بود که همان زمان کاربران از افت سرعت، افزایش اختلال‌ها و بدتر شدن وضعیت اینترنت ناراضی بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی