درخواست عربستان از شورای امنیت برای تصویب قطعنامه‌ای علیه اسرائیل


درخواست عربستان از شورای امنیت برای تصویب قطعنامه‌ای علیه اسرائیل

اقتصادنیوز: عربستان سعودی به نمایندگی از کشورهای عربی خواستار تصویب قطعنامه‌ای تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل در رابطه با اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «عبد العزیز بن محمد الواصل» نماینده عربستان سعودی در شورای امنیت در جریان نشست این شورا درباره وضعیت خاورمیانه اظهار کرد: فلسطینی‌ها به دلیل سرکشی اسرائیل با خطر قحطی واقعی روبرو هستند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، نماینده عربستان سعودی در شورای امنیت افزود: گروه کشورهای عربی از شورا می‌خواهد که قطعنامه‌ای را تحت فصل هفتم منشور سازمان ملل درباره اقدامات اسرائیل تصویب کند.

وی افزود: گروه کشورهای عربی بار دیگر بر حمایت خود از آنروا تاکید می‌کند؛ چرا که این آژانس راه نجات ۲ میلیون فلسطینی است.

خبر مرتبط
کشته شدن اسیر اسرائیلی توسط بالگردهای صهیونیستی

اقتصادنیوز: یکی از اسیران صهیونیست به هنگام انتقال به غزه توسط نیروهای گردان های القسام شاخه نظامی حماس، به اشتباه توسط بالگردهای نظامی ارتش اسرائیل هدف قرار گرفته شده و جان خود را از دست داد.

الواصل با اشاره به هدف قرار گرفتن کاروان پرسنل «آشپزخانه مرکزی جهانی» در نوار غزه نیز تصریح کرد: جهان از حادثه‌ای شوکه شد که ارتکاب آن توسط عاملاین اقدام تعجب آور نیست و این اتفاق هدف قرار دادن کاروان آشپزخانه مرکزی بود.

وی در این باره ادامه داد: گروه کشورهای عربی جنایات مرتکب شده علیه امدادگران در نوار غزه را محکوم می‌کند.

منابع رسانه‌ای هفته گذشته از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند.

سازمان امدادرسانی آشپرخانه مرکزی جهانی که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، پیشتر اعلام کرده بود پس از کشته شدن هفت تن از کارمندانش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه، فعالیت‌هایش در منطقه به حالت تعلیق درآمدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک