ادعای جدید باکو علیه ایروان


 ادعای جدید باکو علیه ایروان

اقتصادنیوز : جمهوری آذربایجان با ادعای اینکه ارمنستان در مرز مشترک با این کشور پایگاه‌های تهاجمی مستحکمی ساخته، مسئولیت عواقب آن را متوجه ایروان دانست.

به گزارش ایسنا، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا شده نیروهای ارمنستان در حال ساخت پایگاه‌های تهاجمی در مرز نخجوان و مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان بوده و در جهات مختلف ساختمان‌های مستحکم و مواضع آتش ایجاد می‌کنند.

خبر مرتبط
تقابل تازه آذربایجان و ارمنستان/ باکو هشدار داد

اقتصادنیوز: به دنبال دور تازه تیراندازی مرزی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، باکو روز سه شنبه نسبت به هرگونه تحرک نظامی طرف مقابل هشدار داد.

در گزارش خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان آمده است: «باید توجه داشت که در روزهای اخیر، ارمنستان به واسطه وعده‌های غرب فعالیت تحریک‌آمیز خود را در مرز گسترش داده و نیروهایش را در مرز متمرکز کرده است.»

بر اساس این گزارش، سامانه‌های توپخانه‌ای، دیگر تسلیحات تهاجمی نظامی و ادوات سنگین نیروهای مسلح ارمنستان در داخل استحکامات بتنی قرار گرفته‌اند.

وزارت دفاع جحمهوری آذربایجان در واکنش به این اقدام ارمنستان اعلام کرد: «ما بار دیگر می‌گوییم که ارتش آذربایجان قاطعانه از اقدامات تحریک‌آمیز ارمنستان جلوگیری خواهد کرد و تمام مسئلویت شدید وخامت وضعیت بر عهده رهبران نظامی و سیاسی ارمنستان و حامیانش خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند