اسرائیل سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های خود را از بیم پاسخ ایران تخلیه می‌کند


اسرائیل سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های خود را از بیم پاسخ ایران تخلیه می‌کند

یک رسانه اسرائیلی خبر داد تل‌آویو به دنبال هشدار ایران درباره پاسخ به حمله اخیر اسرائیل به دمشق تعدادی از سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های خود را تعطیل می‌کند.

اسرائیل سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های خود را از بیم پاسخ ایران تخلیه می‌کند

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد اسرائیل 7 سفارتخانه و نمایندگی خود را از بیم پاسخ ایران از جمله نمایندگی‌های این رژیم در مصر، بحرین، اردن، مغرب، آنکارا، استانبول و ترکمنستان را تخلیه می‌کند.


شبکه «الجزیره»، بامداد امروز (جمعه) به نقل از این رسانه اسرائیلی نوشت تمامی سفارتخانه‌های اسرائیل در وضعیت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.


براساس این گزارش، این تصمیم بعد از رایزنی با واحد امنیت وزارت خارجه اسرائیل و سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) اتخاذ شده است.


کانال 12 تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد از نمایندگان و دیپلمات‌های اسرائیلی خواسته شده امروز (جمعه) در محل کار خود حضور پیدا نکنند و در خانه‌هایشان بمانند.


شبکه 14 اسرائیل روز گذشته خبر داده بود ارتش این رژیم از بیم پاسخ ایران تمامی مرخصی‌های آخر هفته نظامیان خود را لغو کرده است.


رسانه‌های اسرائیلی پیش از این از آماده‌باش نیروی هوایی این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به بخش کنسولی سفارت خود در دمشق خبر داده بودند.


جنگنده‌های اسرائیلی عصر روز سیزدهم فروردین ماه ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران را هدف حمله قرار دادند که به دنبال آن، تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.


وبگاه اسرائیلی «والانیوز» روز پنجشنبه گزارش داد شهرک‌نشینان بعد از هشدار ایران درباره پاسخ به حمله اسرائیل به فروشگاه‌ها هجوم آورده و در حال ذخیره مواد اساسی مورد نیاز خود هستند.


در این گزارش اشاره شده بود که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ صف‌های طولانی تشکیل شده و قفسه‌ها به سرعت خالی شدند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا