تست شخصیت شناسی / یک شکل انتخاب کن تا بفهمی شخصیتت چقدر خاص است؟


تست شخصیت شناسی / یک شکل انتخاب کن تا بفهمی شخصیتت چقدر خاص است؟

به گزارش رکنا، در این پست به تست شخصیت شناسی درباره شخصیت فردی و اجتماعی پرداخته ایم. کافی است یک شکل را انتخاب کنید تا بگوییم چقدر شخصیت تان نایاب و خاص است. شکل یک شما فردی هستید...

به گزارش رکنا، در این پست به تست شخصیت شناسی درباره شخصیت فردی و اجتماعی پرداخته ایم. کافی است یک شکل را انتخاب کنید تا بگوییم چقدر شخصیت تان نایاب و خاص است.

تست شخصیت شناسی / یک شکل انتخاب کن تا بفهمی شخصیتت چقدر خاص است؟

شکل یک

شما فردی هستید که بیش از حد احساس می کنید و تحت تاثیر دیگران قرار می گیرید. اما شما سعی می کنید تمام اتفاقاتی که برای شما افتاده است را کنار بگذارید و وانمود کنید که هیچ چیز نمی تواند به شما برسد.

شما برای حفظ یک جبهه قوی تلاش می کنید و هرگز جنبه آسیب پذیر خود را نشان نمی دهید. اما خیرخواهان شما فکر می کنند که وقتی چیزی شما را ناراحت می کند باید تصدیق کنید و در مورد آن با آنها صحبت کنید تا غرق نشوید.

با توجه به نتایج این تست شخصیتی doodle، دیگران شما را به عنوان فردی می‌بینند که باید حرف خود را باز کنید و بیشتر به اشتراک بگذارید.

شکل 2

به نظر می رسد که شما در تمام زندگی خود در حال تداوم برخی الگوهای ناکارآمد هستید. شما مدام با همان شرکای سمی روبرو می شوید و خود را در موقعیت های مشابه در محل کار می یابید.

چیزهایی که فقط برای شما اتفاق می‌افتند، گویی برای شما مقدر شده است که شکست بخورید. اما نمی تواند از حقیقت دورتر باشد.

کاری که ما انجام می دهیم و انرژی ای که صرف می کنیم با سرنوشت ما ارتباط زیادی دارد. عزیزان شما سعی می کنند به شما بگویند که باید ابتکار عمل داشته باشید و از تخریب الگوهای ناسالم جلوگیری کنید.

با توجه به نتایج این آزمون که دیگران شما را چگونه می بینند، دیگران شما را به عنوان فردی می بینند که باید به زندگی خود نگاه دقیقی بیندازید و شروع به انتخاب بهتر کنید.

شکل 3

شما تمایل دارید به نحوی فکر کنید که مسائل شما بسیار بزرگتر از دیگران است و بنابراین همیشه خود محور هستید.

هر زمان که دوستی سعی می‌کند داستانی از او را با شما به اشتراک بگذارد، همیشه تمرکز را به خود جلب می‌کنید و در کمترین زمان شروع به صحبت در مورد زندگی خود می‌کنید.

واضح است که شما آگاهانه این کار را انجام نمی دهید، اما همانطور که در اعماق وجودتان همیشه به مشکلات خود فکر می کنید، ناخودآگاه دیگران را نادیده می گیرید و این عادت برای دیگران خوب نیست.

طبق این آزمون شخصیت، دیگران شما را به عنوان فردی می بینند که باید سعی کنید شنونده بهتری باشید.

شکل 4

گاهی اوقات باید سعی کنید از منطقه راحتی خود خارج شوید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید که قلب شما را به تپش می اندازد.

شما به ندرت در زندگی شانس می آورید و ترجیح می دهید به روال خود پایبند باشید. منطقه راحتی مکان خوبی برای استراحت است اما اگر ساحل را از دست ندهید هرگز به مقصد نخواهید رسید.

دوستان و خانواده‌تان شما را گرامی می‌دارند، اما پنهانی آرزو می‌کنند که شما بیشتر ماجراجو باشید.

با توجه به این که دیگران چگونه شما را مسابقه ویروسی می بینند، دیگران شما را به عنوان فردی که باید از منطقه امن خود خارج شود، می بینند.

دکتر عباس نادر، مشاور و روان شناس با سال ها سابقه در زمینه روان شناسی تربیتی


تست شخصیت شناسی / یک شکل انتخاب کن تا بفهمی شخصیتت چقدر خاص است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا