درخواست ترامپ از نتانیاهو درباره جنگ غزه


درخواست ترامپ از نتانیاهو درباره جنگ غزه

اقتصادنیوز: رئیس جمهور سابق آمریکا خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که وی باید جنگ غزه را به سرعت پایان دهد و "به شرایط عادی بازگردد."

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ترامپ در مصاحبه با رادیوی «هاگ هوویت» هشدار داد که اسرائیل به شدت در حال شکست خوردن در جنگ افکار عمومی به دلیل جنگ خود با حماس است.

ترامپ در پاسخ به سوال مجری این رادیو مبنی بر اینکه آیا همچنان از اسرائیل حمایت صد درصدی می کند، گفت: من روشی که آنها به کار می گیرند را دوست ندارم، زیرا باید پیروزی وجود داشته باشد. این جنگ زمان زیادی طول کشیده است. من از یک اقدام دیگر هم متنفرم و آن این است که اسرائیلی ها هر شب ویدئو پخش می کنند.

خبر مرتبط
ترامپ در این ایالت‌ها جلو افتاد

اقتصادنیوز: نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که دونالد ترامپ جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در 6 ایالت کلیدی از جو بایدن دموکرات جلوتر است.

وی ادامه داد: آنها هر شب، فیلم هایی از سقوط یک ساختمان را منتشر می کنند. آنها نباید چنین تصاویری منتشر کنند اما انجام می دهند. به همین دلیل است که در جنگ روابط عمومی شکست خورده اند. اسرائیل کاملاً در جنگ روابط عمومی بازنده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش