قتل هولناک جوان 30 ساله با 17 ضربه چاقو سمند سواران در مشهد + عکس و جزییات


قتل هولناک جوان 30 ساله با 17 ضربه چاقو سمند سواران در مشهد + عکس  و جزییات

به گزارش رکنا ، این حادثه هولناک روز سه شنبه گذشته هنگامی آغاز شد که چند نفر به خاطر اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شدند اما دامنه این درگیری های وحشتناک به تعقیب یکی از مدعیان...

به گزارش رکنا ، این حادثه هولناک روز سه شنبه گذشته هنگامی آغاز شد که چند نفر به خاطر اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شدند اما دامنه این درگیری های وحشتناک به تعقیب یکی از مدعیان انجامید.

درهمین حال چند جوان سوار بریک دستگاه سمند به تعقیب خودرویی پرداختند که جوان 30 ساله ای به نام «قاسم» رانندگی آن را به عهده داشت. آن ها پس از طی مسافت زیادی در منطقه گلمکان وارد جاده آسیایی شدند و برسرعت خودرو افزودند. پس از مدتی تعقیب و گریز بالاخره سمند سواران جلوی خودروی «قاسم» پیچیدند و او را متوقف کردند. دراین شرایط راننده جوان از خودرو بیرون پرید و با پای پیاده به فرار خود ادامه داد تا از چنگ مرگ بگریزد ولی سمند سواران او را گرفتندو با 17 ضربه چاقو خونش را کف آسفالت جاده ریختند و از صحنه حادثه گریختند.

لحظاتی بعد اهالی محل و رهگذران با نیروهای امدادی تماس گرفتند وبدین ترتیب پیکر مجروح جوان30ساله به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت اما تلاش های کادر درمان برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان جان خود را از دست داد.

با گزارش این حادثه وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد،بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری تحقیقات گسترده ای را برای ریشه یابی این جنایت تکان دهنده آغاز کرد. بررسی های قضایی بیانگر آن بود که هر کدام از عاملان این جنایت به مکان نامعلومی گریخته اند.

بنابراین با دستور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد ،گروه ورزیده ای از کارآگاهان به سرپرستی سروان عظیمی مقدم(افسر پرونده)عازم محل جنایت شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. از سوی دیگر با دستورات ویژه قاضی صفری، عوامل انتظامی موفق شدند3 تن از متهمان این پرونده را دستگیر کنند و به مقر انتظامی انتقال دهند.

دربازجویی های مقدماتی مشخص شد که انگیزه این جنایت اختلافات ملکی بود که تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.


قتل هولناک جوان 30 ساله با 17 ضربه چاقو سمند سواران در مشهد + عکس  و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها