تأثیر راهپیمایی روز قدس بر زوال رژیم صهیونیستی


تأثیر راهپیمایی روز قدس بر زوال رژیم صهیونیستی

مصدق مصدق پور، کارشناس مسائل غرب آسیا با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تا زوال کامل رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمانده است، گفت: رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف سقوط کرده است و حضور گسترده مردم دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس به از نابودی این رژیم سفاک کمک قابل توجهی می‌کند.

تأثیر راهپیمایی روز قدس بر زوال رژیم صهیونیستی

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ روز جهانی قدس، ابتکار و اقدام مهم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. 45 سال پس از این ابتکار که به وسیله امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی مطرح شد، فلسطین به موضوعی جهان‌شمول تبدیل شده است.

لابی صهیونیسم در نظام جهانی گرچه تاکنون مانع هرگونه اقدام جهانی در متوقف کردن جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه شده، اما نتوانسته است مانع خروش آزادی‌خواهان جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان علیه رژیم صهیونیستی و در دفاع از فلسطین شود.


با توجه به این شرایط می‌توان گفت، روز قدس سال جاری متفاوت‌ترین روز قدس دو دهه اخیر خواهد بود.

کشتار صهیونیست ها تنها در حد مردم غزه باقی نمانده است و نیروهایی را که در قالب کمک های بشردوستانه در آشپزخانه ها و خدمات امدادی و درمانی به مردم غزه کمک می کنند، هدف قرار داده اند


مصدق مصدق پور، کارشناس مسائل غرب آسیا درباره راهپیمایی روز جهانی قدس و اهمیت حضور حداکثری مردم ایران و مسلمانان جهان ناظر بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین به «راهبرد معاصر» گفت: سال های گذشته شاهد برگزاری راهپیمایی های گسترده ای در ایران، جهان اسلام و میان آزادگان جهان بودیم، اما موضوع حائز اهمیت اینکه روز قدس سال جاری متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود.


وی افزود: جنایت های رژیم صهیونیستی جای کمترین شک و شبهه ای برای دل های آگاه بدون عناد باقی نگذاشته است. امروز مردم جهان شاهد هستند جنایت های رژیم صهیونیستی در حق غیر نظامیان به اوج خود رسیده است، لذا صهیونیست ها در بُعد جنایت علیه بشریت و کشتار مردم غزه، در بُعد بی توجهی و نقض قوانین بین الملل و پایمال کردن قانون حرف اول را می زند.


کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: کشتار صهیونیست ها تنها در حد مردم غزه باقی نمانده است و نیروهایی را که در قالب کمک های بشردوستانه در آشپزخانه ها و خدمات امدادی و درمانی به مردم غزه کمک می کنند، هدف قرار داده اند. این موارد چهره واقعی صهیونیست ها را به مردم جهان نشان داده است؛ لذا مردم به خوبی شاهد هستند سازمان های کمک رسانی نیز از حملات بی امان رژیم صهیونیستی در امان نیستند.


مصدق پور گفت: نقض قطعنامه 2728 شورای امنیت سازمان ملل متحد و بی توجهی به احکام دادگاه های بین المللی همچون لاهه از سوی صهیونیست ها ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی را به مردم جهان نشان داد. امروز آمریکا و هیچ کشوری نمی تواند ماهیت سیاست‌های مزورانه و نفاق گرانه خود را درقبال حمایت از رژیم صهیونیستی لاپوشانی کند.


وی عنوان کرد: دنیا متوجه شده اند چرا بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه ایران بر این موضوع تأکید می کنند که رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و باید از بین برود. امروز تمام دنیا به این واقعیت پی برده اند، وجود رژیم صهیونیستی در جغرافیای جهان تا چه اندازه خطرناک و تهدید کننده بشریت است.


کارشناس امور فلسطین درباره حضور پرشکوه مردم جهان در راهپیمایی روز قدس معتقد است: در روز جهانی قدس شاهد برگزاری تظاهرات بسیار باشکوهی خواهیم بود؛ تظاهراتی که به صورت وسیع با حضور مردم جهان علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در اقصی نقاط جهان شکل می گیرد؛ زیرا بخش قابل توجهی از تظاهراتی که علیه صهیونیست ها انجام می شود در کشورهای غربی است که سران آنها یگانه حامیان رژیم صهیونیستی به شمار می روند.

در روز جهانی قدس شاهد برگزاری تظاهرات بسیار باشکوهی خواهیم بود؛ تظاهراتی که به صورت وسیع با حضور مردم جهان علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در اقصی نقاط جهان شکل می گیرد


وی یادآور شد: مردم دنیا خواستار توقف جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه هستند، بنابراین می توان پیش بینی کرد شاهد حضور گسترده آحاد مردم ایران و جهان در تظاهرات روز قدس باشیم، زیرا دنیا در برابر ماهیت رژیم صهیونیستی متحول شده است و صهیونیست ها نیز به شدت مخالف بنیامین نتانیاهو هستند؛ به گونه ای که در برابر کنست (مجلس رژیم صهیونیستی) و محل اقامت نخست وزیر تجمعات اعتراض آمیز بسیاری شکل داده اند و خواستار متوقف شدن جنایت ها در غزه هستند.


کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: دنیا امروز به حقانیت آرمان فلسطین و حمایت ایران و ابتکار عمل کشورمان پی برده است. موضوع حائز اهمیت اینکه جهان درباره ماهیت رژیم صهیونیستی متحول شده و ضربه کاری عملیات «طوفان الاقصی» به پیکره رژیم صهیونیستی باعث شد این رژیم در تنگنای زیادی قرار بگیرد و چهره واقعی خود را در معرض دید جهانیان قرار دهد.


مصدق پور گفت: تا زوال کامل این غده سرطانی چیزی باقی نمانده و رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف اخلاقی، امنیتی، اقتصادی، نظامی و اطلاعاتی سقوط کرده است. قطع به یقین حضور گسترده مردم دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس به از بین رفتن این رژیم سفاک کمک قابل توجهی می کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 15 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ