فوری/ دستگیری دو عنصر پشتیبان نیروهای تروریستی در چابهار


فوری/ دستگیری دو عنصر پشتیبان نیروهای تروریستی در چابهار

اقتصادنیوز: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: 2عنصر پشتیبان نیروهای تروریستی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اند و تعداد شهدا تاکنون به ۱۰ نفر رسید و چند تن از مجروحان حال مساعدی ندارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید مجید میراحمدی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین اقدامات در پی حمله تروریستی شب گذشته به چند مقر نظامی در شهرستان چابهار، گفت: گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم همزمان به مقرهای سپاه و دریابانی در راسک و چابهار حمله کردند که هدف آنها تصرف این مکان‌ها و سپس شهادت یا اسارت تمام نیروهای حافظ امنیت مستقر در این مکان‌ها بود. در سایه شجاعت، شهامت، رشادت و شهادت‌طلبی نیروهای جان برکف سپاه، انتظامی، مرزبانی و دریابانی و همه حافظان امنیت، عملیات آنها با شکست کامل روبرو شد.

وی افزود: در گزارش‌های اولیه دستگاه‌های اطلاعاتی، عناصر تروریستی ایرانی نیستند و ملیت واقعی آنها در حال بررسی است. برآوردهای فرماندهان میدانی این است که احتمالا ۱۹ تروریست به هلاکت رسیدند. در واقع تمامی عوامل این حملات تروریستی به هلاکت رسیدند و هیچ کدام جان سالم به در نبردند.

خبر مرتبط
فوری/ پایان عملیات تروریستی در چابهار/ تمام گروگان‌ها آزاد شدند+ فیلم

اقتصادنیوز: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان: عملیات در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت.

معاون وزیر کشور گفت: دو عنصر پشتیبان نیروهای تروریستی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اند و تعداد شهدا تاکنون به ۱۰ نفر رسید و چند تن از مجروحان حال مساعدی ندارند.

گروه تروریستی جیش الظلم که ماهیت و وابستگی آن به رژیم منحوس صهیونیستی کاملا واضح و روشن است، چهارشنبه شب در اقدامی تلاش کرد مقرهای سپاه در راسک و چابهار را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس صبح بخیر بارانی | 100 عکس نوشته صبح بخیر برای روز بارونی