کارت‌های اضطراری از مجاری عرضه سوخت حذف می‌شوند؟


کارت‌های اضطراری از مجاری عرضه سوخت حذف می‌شوند؟

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: بر اساس قانون ملزم به استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت شخصی تا ۹۵ درصد در پمپ بنزین‌ها هستیم، اما این به معنای حذف کامل کارت‌های اضطراری از مجاری عرضه سوخت استان گیلان نیست.

کارت‌های اضطراری از مجاری عرضه سوخت حذف می‌شوند؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجتبی شکوری امروز، با اشاره به قانون بودجه ۱۴۰۲ و تاکید بر محدودسازی کارت‌های آزاد مجاری عرضه سوخت، گفت: بر اساس قانون ملزم به استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت شخصی تا ۹۵ درصد در پمپ بنزین‌ها هستیم، اما این به معنای حذف کامل کارت‌های اضطراری از مجاری عرضه سوخت استان گیلان نیست.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای قانون، از چند ماه پیش طرح استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت در ۱۳۰ باب جایگاه عرضه بنزین استان گیلان با جدیت آغاز شده است، افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده در تعطیلات نوروز این محدودیت‌ها کمتر و برای رفاه حال مسافران، استفاده از کارت‌های اضطراری جایگاه‌ها با محدودیت‌های کمتری اعمال شد که پس از پایان تعطیلات به روال عادی برگشته و استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت شخصی مجددا پیگیری می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان هم چنین کاهش و محدودیت استفاده از کارت‌های سوخت اضطراری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت استان را که به استناد قانون و تاکیدات وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لازم الاجراست؛ به معنای حذف کامل این کارت‌ها ندانست و خاطرنشان کرد: شرایط اضطراری اعم از مفقودی، عدم صدور کارت برای خودرو‌های نوپلاک و مواردی از این دست وجود تعدادی کارت سوخت اضطراری در جایگاه‌ها را با وجود تمام محدودیت‌ها ایجاب می‌کند تا مردم نگرانی از بابت سوخت نداشته باشند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم