برپایی 265 چادر در باغ فدک در یک شب/ 14 حریق و 19 حادثه در شهر رخ داد


برپایی 265 چادر در باغ فدک در یک شب/ 14 حریق و 19 حادثه در شهر رخ داد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه مسافران نوروزی در شامگاه 15 پانزدهم فروردین ماه ۲۶۵ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند، گفت:...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه مسافران نوروزی در شامگاه 15 پانزدهم فروردین ماه ۲۶۵ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند، گفت: نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۷۷ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند.

محمدمهدی مقدس‌زاده افزود: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که روزانه ۲۰۵ آتش‌نشان در آن مستقر هستند، ۳۰ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه یک دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

او خاطرنشان کرد: طی روز گذشته ۱۴ حریق و ۱۹ حادثه در شهر رخ داده است.

راهنمایی ۴۴ خودروی مسافران نوروزی

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ چهاردهم تا ساعت ۷:۰۰ روز پانزدهم فروردین سال جاری چهار مورد تذکر و اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

روح‌الله ابوطالبی با اعلام اینکه در این بازه زمانی ۳۹ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است، افزود: در این مدت ۴۴ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده و هفت متکدی و ۱۲ دست‌فروش در شهر هدایت و ساماندهی شده اند.

اصفهان/ بهمن راعی


برپایی 265 چادر در باغ فدک در یک شب/ 14 حریق و 19 حادثه در شهر رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک روز معلم | عکس نوشته تبریک روز معلم