کشف بیش از یک تن و 365کیلوگرم مواد مخدر در لرستان/ از ابتدای سال تاکنون رخ داد


کشف بیش از یک تن و 365کیلوگرم مواد مخدر در لرستان/ از ابتدای سال تاکنون رخ داد

به گزارش رکنا ازلرستان ، سردار" یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ماموران انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی موفق به شناسایی و...

به گزارش رکنا ازلرستان ، سردار" یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ماموران انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴۱ قاچاقچی ، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در سطح استان شدند.

وی افزود: در این رابطه در مجموع ۳۱ قاچاقچی و ۲۱۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر و در این رابطه ۴۸ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف بیش از یک تن و ۳۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم سنتی و صنعتی از افراد دستگیر شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۹ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته ایم که این نشان از عزم و قاطعیت پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر است.

سردار الهی ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس گفت: مبارزه قاطع و بی امان پلیس با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس بوده و الحمدالله با اشراف خوب اطلاعاتی و تعامل خوبی که با دستگاه قضایی است، قطعا روزهای سختی در افراد مجرم است.

مهدی زکی پور/لرستان


کشف بیش از یک تن و 365کیلوگرم مواد مخدر در لرستان/ از ابتدای سال تاکنون رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی