تداوم ترس صهیونیست‌ها؛ آماده باش پدافند هوایی رژیم صهیونیستی


تداوم ترس صهیونیست‌ها؛ آماده باش پدافند هوایی رژیم صهیونیستی

منابع عبری از تقویت یگان‌های پدافند ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران به تجاوز جنایتکارانه این رژیم به کنسولگری کشورمان در دمشق خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران به تجاوز جنایتکارانه این رژیم به کنسولگری کشورمان در دمشق پدافند هوایی خود را تقویت کرد.

منابع خبری اعلام کردند که در پی تهدیدات ایران درباره پاسخ به تجاوز جنایتکارانه به کنسولگری کشورمان در دمشق، رژیم صهیونیستی از تقویت پدافند هوایی و جذب نیروهای ذخیره خبر داد.

شبکه خبری الجزیره چهارشنبه شب گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: به عنوان بخشی از ارزیابی وضعیت ارتش، تصمیم به تقویت و جذب سربازان ذخیره در سامانه‌های پدافند هوایی گرفته شد.

در همین راستا، منابع عبری به «اوج هوشیاری پس از تهدیدات ایران» و «برآورد دستگاه‌های امنیتی مبنی بر اینکه ایران از طریق سازمان‌های نیابتی خود به حمله به کنسولگری پاسخ خواهد داد» اشاره کردند.

تداوم ترس صهیونیست‌ها؛ آماده باش پدافند هوایی رژیم صهیونیستی

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی در نیروی هوایی و در تمام سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان اعلام وضعیت آماده باش کرده است.

گفتنی است که دوشنبه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار و بر خلاف تعهدات بین المللی به کنسولگری کشورمان در دمشق حمله کرد که به دنبال آن هفت نفر از جمله دو مقام نظامی بلندپایه به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان