دستور ویژه برای دستگیری عامل قتل جوان زرندی / در صحنه فرار هم چند نفر را با چاقو زد


دستور ویژه برای دستگیری عامل قتل جوان زرندی / در صحنه فرار هم چند نفر را با چاقو زد

به گزارش رکنا ، قاضی رضا یعقوبی بیان کرد: با اعلام گزارش درگیری و قتل یک جوان در یکی از روستاهای زرند، بلافاصله با عزیمت بازپرس به محل جنایت، دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل...

به گزارش رکنا ، قاضی رضا یعقوبی بیان کرد: با اعلام گزارش درگیری و قتل یک جوان در یکی از روستاهای زرند، بلافاصله با عزیمت بازپرس به محل جنایت، دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل صادر شد، اما به دلیل حساسیت موضوع، بررسی جزئیات پرونده و نتیجه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی پس از دستگیری قاتل از طریق دادگستری انجام خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به آن که قاتل هنگام فرار نیز درگیری‌های منجر به جرح دیگری داشته است، گمانه زنی‌هایی در خصوص انگیزه وی انجام و شایعاتی مطرح شده که می‌تواند در فرایند دستگیری و روند رسیدگی به موضوع خلل ایجاد کند.

وی تاکید کرد:به همین دلیل ضروری است، تنها در صورتی که اطلاعاتی از محل اختفای قاتل وجود دارد صرفا به نهادهای اطلاعاتی و پلیسی اعلام شود و از انتشار اخبار کذب یا اطلاع‌رسانی غیرمسئولانه از سوی افراد غیر مرتبط خودداری شود.

دادستان زرند در پایان با تاکید بر جرم انگاری مساعدت به فرار متهم خاطرنشان کرد: مطابق قانون مجازات اسلامی تسهیل فرار متهم یا کمک به اختفای او جرم است و در این زمینه در صورت اثبات موضوع، برای مرتکبان نیز پرونده قضایی تشکیل و اقدام قاطع قانونی علیه آن‌ها انجام خواهد شد.

توکلی


دستور ویژه برای دستگیری عامل قتل جوان زرندی / در صحنه فرار هم چند نفر را با چاقو زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج