سید حسن نصرالله: طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد


سید حسن نصرالله: طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد

به گزارش رکنا ، « سید حسن نصرالله »، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه و در همایش منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان درحال رخ دادن است «طوفان آزادگان» است و امیدواریم با گذر زمان...

به گزارش رکنا ، « سید حسن نصرالله »، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه و در همایش منبر القدس گفت: آنچه در فلسطین و منطقه و جهان درحال رخ دادن است «طوفان آزادگان» است و امیدواریم با گذر زمان هر روز گسترده‌تر و قوی‌تر شود. ما باید برای تجلیل از مقاومت و ثبات مردم غزه بایستیم زیرا آن‌ها با کشتار دسته‌جمعی و گرسنگی مواجه هستند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: روز قدس امسال به برکت طوفان الاقصی بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن به قطعنامه‌های شورای امنیت، مطالبات کشورهای جهان و همچنین قوانین هیچ توجهی نمی‌کند. بر اهمیت ثبات و مقاومت و تداوم تلاش‌ها و یقین به اینکه پیروزی در راه است تاکید می کنیم و این مساله به غزه و تمام جبهه‌ها مربوط می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مواضع جبهه‌های لبنان، یمن و عراق که به‌رغم تهدیدها به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهند گفت: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر موضع ثابت و محکم خود در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن تشکر می‌کنیم. از کشور سوریه نیز به خاطر حمایت از جنبش‌های مقاومت علیرغم تهدیدها تقدیر می‌کنیم.

سید حسن نصرالله افزود: ما باید برای فراهم کردن عناصر قدرت تحقق اهداف طوفان الاقصی تلاش کنیم و این وظیفه همه ماست. برخی‌ در راستای خدمت به دشمن بر روی حجم قربانی‌ها و تلفات تمرکز می کنند و میزان دستاوردهای مقاومت را نادیده می‌گیرند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: جنگ ۳۳ روزه پروژه خاورمیانه جدید و اسرائیل بزرگ را با شکست مواجه کرد و نبرد طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را بر لبه پرتگاه، سقوط نهایی و نابودی قرار داد و با گذر زمان نشان‌های این امر برملا خواهد شد. باید تلاش کنیم تا پیروز از این نبرد خارج شویم و دشمن و حامیان آن شکست بخورند.

منبع : ایسنا


سید حسن نصرالله: طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش