بعد از موفقیت خودروی برقی شیائومی SU7، آیا منتظر خودروی ارزان قیمت Redmi باشیم؟


بعد از موفقیت خودروی برقی شیائومی SU7، آیا منتظر خودروی ارزان قیمت Redmi باشیم؟

شیائومی خودروی الکتریکی SU7 را به صورت رسمی معرفی کرده و این خودرو تا به امروز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اما از آنجا که شیائومی تحت برند Redmi معمولاً بسیاری از محصولات موفق خود را با قیمت ارزان‌تر نیز عرضه می‌کند، آیا...

شیائومی خودروی الکتریکی SU7 را به صورت رسمی معرفی کرده و این خودرو تا به امروز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اما از آنجا که شیائومی تحت برند Redmi معمولاً بسیاری از محصولات موفق خود را با قیمت ارزان‌تر نیز عرضه می‌کند، آیا می‌توانیم شاهد پیاده‌سازی این استراتژی در بازار خودروهای الکتریکی با عرضه خودروی برقی ردمی هم باشیم؟

تنها چند روز از معرفی رسمی خودروی الکتریکی جذاب و ویژه شیائومی SU7 می‌گذرد. موج توجهات و علاقه‌ای که کاربران به این خودرو نشان داده‌اند از یک سو و خبرهایی که پیرامون سه برابر کردن زنجیره تولید شیائومی برای پاسخ به انبوه سفارشات ثبت شده برای خرید این خودرو نشان‌دهنده یک محصول بسیار موفق در فاز فروش است. اما با توجه به این عملکرد عالی خودروی SU7 شیائومی، آیا نسخه ارزان‌تر آن از برند Redmi هم در راه است؟

چندی پیش یکی از مدیر اجرایی شیائومی طی مصاحبه‌ای، ضمن اشاره به محصولات آینده شیائومی اعلام کرد که این شرکتدر حال گسترش حوزه کالاهای برند خود است. وقتی از این موضوع صحبت می‌کنیم، در واقع نباید تنها به مدل‌های جدید گوشی هوشمند یا حتی یک محصول خانه هوشمند که فقط در چین به فروش می‌رسد نظر داشته باشیم.

در همین رابطه بخوانید:

- شیائومی SU7 رونمایی شد؛ اولین خودروی برقی رقیب تسلا با برد 800 کیلومتر
- تصاویر خودروی برقی شیائومی SU7

اگر از جمله کاربرانی باشید که با استراتژی تولید محصول شرکت‌های چینی آشنایی کافی را دارند، حتماً شما نیز این حدس را زده‌اید که پس از این موفقیت‌های SU7 در ثبت سفارشات گسترده و بازخوردهای اولیه، این سوال در ذهنتان نقش بسته که «آیا خودروی برقی ردمی وجود خواهد داشت؟».

بنابر گزارش Gizmochina، ظاهراً وانگ تنگ، مدیرعامل برند ردمی شیائومی، پاسخ این سوال را فاش کرده و در مصاحبه‌ای در مورد آن صحبت کرده است.

بعد از موفقیت خودروی برقی شیائومی SU7، آیا منتظر خودروی ارزان قیمت Redmi باشیم؟خودروی جذاب شیائومی SU7

طبق آنچه وانگ گفته، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای معرفی و شروع پروژه خودروی ردمی وجود ندارد، اما قطعاً برنامه‌هایی برای مدل‌های آینده تحت برند شیائومی در نظر گرفته شده است.

وانگ تنگ گفته است:

اگر امیدواریم در آینده شاهد خودروی ردمی باشیم، باید همگی از خودروی شیائومی SU7 حمایت و استفاده از آن را ترویج کنیم. خودروهای شیائومی هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارند و ما باید ابتدا مدل‌های اصلی شیائومی را به درستی طراحی و به بازار عرضه کنیم. البته علاوه بر پیشنهادات فعلی، برنامه‌هایی برای مدل‌های جدید وسایل نقلیه در آینده وجود خواهد داشت.

در واقع، این اولین بیانیه شیائومی در خصوص خودروی الکتریکی Redmi نیست. در گزارشی که توسط شیائومی اتو منتشر شده، شرکت توضیح داده که آن‌ها روی خودروی ردمی مقرون‌به‌صرفه کار نکرده‌اند. بلکه، اولویت را بر معرفی خودروی برقی SU7 قرار داده‌اند. همچنین، گزارش نشان می‌دهد که در حال حاضر کاهش هزینه‌ها به اندازه کافی برای ایجاد یک خودروی برقی “قاتل پرچم‌دار” تحت یک زیربرند، امکان‌پذیر نیست.

پس شاید بهتر باشد فعلاً رویاپردازی را متوقف کرده و به فکر خودروی ارزان قیمت الکتریکی ردمی، مانند آنچه از گوشی‌های ردمی دیده‌ایم نباشیم.

نظر شما دوستان در این مورد چیست؟ آیا شیائومی در بازار خودروهای الکتریکی موفق خواهد شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی