کشتار دام زنده در جاده های شوشتر! / با عاملان برخورد شد


کشتار دام زنده در جاده های شوشتر! / با عاملان برخورد شد

به گزارش رکنا از خوزستان، علی حسنکی پور گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی استان خوزستان، گروه‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری وسایل...

به گزارش رکنا از خوزستان، علی حسنکی پور گفت: همزمان با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی استان خوزستان، گروه‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری وسایل و ابزار متخلفان در شهرستان شوشتر اقدام می‌کنند.

وی کشتار غیرمجاز دام را عاملی برای تهدید سلامت جامعه انسانی دانست و افزود: صحت و سلامت این دام‌ها مورد تایید دامپزشکی نبوده و کشتار آنها به صورت کاملا غیر بهداشتی انجام می‌شود.

حسنکی پور ادامه داد: کشتار غیر مجاز دام و عرضه غیر بهداشتی فرآورده‌های خام دامی تهدید جدی علیه بهداشت عمومی و امنیت غذایی محسوب می‌شود و دامپزشکی با تمام توان برای مقابله با مخاطرات بهداشتی، به طور جدی با هر نوع کشتار غیرمجاز و کنار جاده‌ای دام‌ها برخورد می‌کند.

رئیس اداره دامپزشکی شوشتر اضافه کرد: از اماکن توزیع گوشت که پروانه صنفی دارند و کشتارگاه‌های زیر نظر دامپزشکی در قالب اکیپ‌های نظارتی، بازدید به عمل آمده و با افرادی که تهدید کننده سلامت مردم هستند از طریق دستگاه قضائی برخورد می‌شود و ابزارآلات و لاشه کشتار، ضبط و مورد برخورد قضایی و بازدارنده قرار می‌گیرند.


کشتار دام زنده در جاده های شوشتر! / با عاملان برخورد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !