اسکان بیش از 8 هزار نفر در کمپ نوروزی شهرداری اهواز


اسکان بیش از 8 هزار نفر در کمپ نوروزی شهرداری اهواز

به گزارش رکنا از خوزستان، علی شمس اظهار کرد: ستاد اسکان شهرداری اهواز ۲۸ اسفندماه آغاز به کار کرد و امکانات مورد نیاز برای اسکان مهمانان نوروزی در پارک لاله و نمایشگاه بین المللی اهواز تامین...

به گزارش رکنا از خوزستان، علی شمس اظهار کرد: ستاد اسکان شهرداری اهواز ۲۸ اسفندماه آغاز به کار کرد و امکانات مورد نیاز برای اسکان مهمانان نوروزی در پارک لاله و نمایشگاه بین المللی اهواز تامین شد.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات تا پنجم فروردین‌ ماه، حدود ۲ هزار خانوار در کمپ‌های نوروزی اسکان یافتند که در پیک دوم سفرها، شاهد افزایش مسافران نوروزی به اهواز بودیم. با توجه به بارش باران در این ایام با تلاش مجموعه مدیریت شهری هیچ مسافری در باران نمانده و همگی اسکان داده شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری تور‌های گردشگری و جشنواره‌های فرهنگی در محل کمپ‌های نوروزی گفت: در ایام نوروز تلاش کردیم با نظارت همه‌جانبه، شرایط برای رضایت هرچه بیشتر مردم و مهمانان نوروزی فراهم شود.

وی عنوان کرد: در این کمپ‌ها امکانات مورد نیاز از جمله سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ، چادر و استقرار نیرو‌های اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی جهت تامین امنیت مسافران در نظر گرفته شد.

شمس ادامه داد: همچنین یک دستگاه اتوبوس گردشگری، نسبت به جابه جایی مسافران و بازدید آنها از اماکن تفریحی و گردشگری اهواز، در کمپ‌های نوروزی مستقر بود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اضافه کرد: تعداد میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و مسافران بیشتری در استان خوزستان حضور یافتند.


اسکان بیش از 8 هزار نفر در کمپ نوروزی شهرداری اهواز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس