سریال‌های جدید کره‌ای صدا و سیما


سریال‌های جدید کره‌ای صدا و سیما

فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که پخش آن‌ها از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت آغاز خواهد شد، ‌منتشر شد.

از داستان‌های علمی تخیلی سفر مثل سفر در زمان و هجوم بیگانگان گرفته تا ماجراهای عاشقانه و همینطور بازگشتی جذاب به یک ماجرای کارآگاهی قدیمی و پرطرفدار؛ سریال‌های کره‌ای ماه آوریل به احتمال زیاد با تنوعی که دارند می‌توانند اغلب مخاطبان را با سلیقه‌های مختلف راضی نگه دارند.

یکی از جواهرهای این ماه سریال «بدون خون» است که بازیگر نقش «دونگ‌یی» بازی در نقش اصلی آن را به عهده دارد؛ داستان این سریال هم ترکیبی جذاب از معما و تخیل است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که در ماه میلادی آوریل پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

سریال‌های جدید کره‌ای صدا و سیما

۱. انگل؛ خاکستری (Parasyte: The Grey)

این سریال تخیلی زندگی سه فرد را پس از هجوم انگل‌های عجیب از آسمان و تسخیر بدن انسان‌ها دنبال می‌کند. جونگ سو-این زن جوانی است که به انگل آلوده شده است، اما چون به دلایل نامعلومی انگل قادر به تسلط بر مغز او نیست، او یاد می‌گیرد که با این موجود همزیستی کند. در همین حال، سئول گانگ وو و چوی جون کیونگ انگل‌ها را شکار می‌کنند؛ اولی در جستجوی خواهر گم‌شده‌اش است و دومی به عنوان بخشی از گروه ویژه مبارزه با انگل‌ها کار می‌کند.

۲. دونده دوست‌داشتنی (Lovely Runner)

این سریال که برگرفته از وب‌تونی با عنوان «بهترین‌های فردا» است، داستان زنی به اسم آی سول را دنبال می‌کند؛ زنی که در جوانی رویای کارگردان شدن را داشت اما پس از فلج شدن در یک حادثۀ تصادف، امیدش برای رسیدن به این هدف را از دست داد. حالا تنها دلخوشی او گوش دادن به آهنگ‌های یک خوانندۀ محبوب به اسم ریو سان جائه است که از قضا این خواننده هم در اثر یک تصادف از دنیا می‌رود.

اما درنتیجۀ اتفاقی عجیب و غریب، یک روز آی سول از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که زمان ۱۵ سال به عقب برگشته است؛ حالا او این فرصت را دارد که زندگی خودش و خوانندۀ محبوبش را نجات بدهد.

۳. سربازرس ۱۹۵۸ (Chief Detective ۱۹۵۸)

این سریال پیش‌درآمدی بر داستان سریال موفق «سربازرس» است که در سال‌های ۱۹۷۱-۱۹۸۹ پخش می‌شد. در این سریال تازه، لی جی هون نقش نسخه جوان‌تر شخصیت اصلی سریال، کارآگاه پارک یونگ هان را بازی می‌کند. یونگ هان یک آدم کمالگرا است که اعتقادی راسخ به اجرای عدالت دارد. داستان از جایی شروع می‌شود که کارآگاه به سئول انتقال پیدا می‌کند. او یکی از بالاترین رکوردهای دستگیری سارقان خرده پا را در استان به دست آورده است اما مسئولیت تازۀ او بسیار پیچیده‌تر است، زیرا کشور در یک دوره ناآرامی سیاسی قرار دارد.

۴. بدون خون (Blood Free)

سریال‌های جدید کره‌ای صدا و سیما

داستان این سریال تخیلی که هان هیو جو (بازیگر نقش دونگ‌یی) در آن ایفای نقش کرده، در زمان آینده اتفاق می‌افتد. ماجرا دربارۀ یک شرکت تولید گوشت مصنوعی است که تسلط بر تمام صنعت غذایی را به دست آورده است. ادعای این شرکت که یون جا یو (با بازی هان هیو جو) آن را اداره می‌کند این است که پس از هزاران سال سلطه و ستم بشر بر حیوانات را پایان داده است. اما کسانی هم هستند که تصور می‌کنند رازهای تاریکی در پشت پردۀ این شرکت وجود دارد. آن‌ها به شکل‌های گوناگون می‌خواهند در این دم و دستگاه نفوذ کنند تا سر از رمز و رازهایش دربیاورند.

۵. تحت فشار (Under the Gun)

این سریال داستان پسری به اسم گو گان را دنبال می‌کند؛ فرزند یک پوکرباز حرفه‌ای که وقتی آبرو و اعتبار خانواده‌اش به خطر می‌افتد، در برابر یک دو راهی بسیار دشوار قرار می‌گیرد. تنها راه او برای بیرون آمدن از این مخمصه این است که مسیر پدرش را دنبال کند و به لیگ پوکر کره بپیوندد. او در این مسیر با کمک یک دانشجوی تازه‌وارد به اسم چا سه یونگ یاد می‌گیرد که بر ترس‌هایش غلبه کند تا بتواند خانواده‌اش را نجات دهد.

۶. خداحافظ زمین (Goodbye Earth)

این سریال که بر اساس رمان «احمق در انتهای جهان» اثر نویسنده ژاپنی کوتارو ایساکا ساخته شده، یک داستان «آخرالزمانی» را روایت می‌کند. شخصیت‌های سریال یک روز به شکلی ناگهانی با این واقعیت روبه‌رو می‌شوند که یک سیارک قرار است ۲۰۰ روز بعد به زمین برخورد کند و هیچ چیز هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس