کراس اوور جدید دانگ فنگ اواخر اردیبهشت 1403 رونمایی می‌شود + عکس


کراس اوور جدید دانگ فنگ اواخر اردیبهشت 1403 رونمایی می‌شود + عکس

در اواخر این ماه، دانگ فنگ eπ 008 جدید در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی خواهد شد و تصاویر تیزر این شاسی‌بلند 6 نفره منتشر شده است.eπ یک برند جدید خودروهای الکتریکی زیر مجموعه دانگ فنگ ائولوس است که در آوریل سال گذشته در نمایشگاه...

در اواخر این ماه، دانگ فنگ eπ 008 جدید در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی خواهد شد و تصاویر تیزر این شاسی‌بلند 6 نفره منتشر شده است.

eπ یک برند جدید خودروهای الکتریکی زیر مجموعه دانگ فنگ ائولوس است که در آوریل سال گذشته در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد. eπ 007، یک سدان برقی، در 14 مارس عرضه شد و اولین خودروی این برند محسوب می‌شود که قرار است یک برند ارزان‌قیمت باشد اما احتمالاً در سطحی پایین‌تر از محدوده Voyah دانگ فنگ قرار گیرد. دانگ فنگ eπ 008 که قبلاً با نام رمز داخلی S59 شناخته می‌شد، دومین محصول این برند خواهد بود.

تصاویر تیزر در طول آزمایش‌های زمستانی گرفته شده‌اند و بر اساس این تصاویر و با توجه به اینکه دانگ فنگ eπ 008 قبلاً از سوی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) تأیید شده است، تولید آن دور از انتظار نیست.

کراس اوور جدید دانگ فنگ اواخر اردیبهشت 1403 رونمایی می‌شود + عکستصاویر تیزر دانگ فنگ eπ 008 در طول آزمایش‌های زمستانی گرفته شده‌اند

به نظر می‌رسد طراحی این خودرو جز حداقل‌گرایی، شباهت زیادی به دانگ فنگ eπ 007 ندارد. از جمله تغییرات قابل توجه، چراغ‌های جلوی جدید هستند که در عرض خودرو کشیده شده‌اند و در عقب نیز یک نوار نوری مشابه وجود دارد. خریداران می‌توانند بین رینگ‌های 20 و 21 اینچی انتخاب کنند.

از نظر ابعاد، این یک خودروی بسیار بزرگ‌تر محسوب می‌شود و به همین دلیل جدیدترین نماینده برند خواهد بود. طول آن 5002 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3025 میلی‌متر است، در حالی که عرض و ارتفاع آن به ترتیب 1972 و 1732 میلی‌متر است. با توجه به این ابعاد، فضای کافی برای ردیف سوم نیز باید وجود داشته باشد.

کراس اوور جدید دانگ فنگ اواخر اردیبهشت 1403 رونمایی می‌شود + عکس دانگ فنگ eπ 008 در هر دو نسخه تمام برقی و برد افزایش یافته عرضه می‌شود

تصاویر MIIT نشان می‌دهد که نسخه EREV در سمت چپ و نسخه تمام برقی در وسط قرار دارد.

همانند eπ 007، دانگ فنگ eπ 008 در هر دو نسخه تمام برقی و برد افزایش یافته عرضه می‌شود. یک موتور الکتریکی 200 کیلوواتی، احتمالاً در محور عقب، نیروی نسخه تمام برقی را تأمین می‌کند و این خودرو مجهز به یک باتری فسفات آهن لیتیمی 82.28 کیلووات ساعتی برای برد 636 کیلومتر است. نسخه برد افزایش یافته دارای یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر با حداکثر خروجی 108 کیلووات به عنوان ژنراتور است. برد الکتریکی نسخه EREV، 154 کیلومتر است. تمام برد‌ها بر اساس چرخه آزمایش شهری چین (CLTC) محاسبه شده‌اند. در حال حاضر خبری از نسخه دو موتوره نیست اما با توجه به اینکه دانگ فنگ eπ 007 این قابلیت را دارد، انتظار می‌رود نسخه ای از eπ 008 نیز دو موتوره باشد.

کراس اوور جدید دانگ فنگ اواخر اردیبهشت 1403 رونمایی می‌شود + عکسعکس‌های جاسوسی نشان می‌دهد که داشبورد دانگ فنگ eπ 008 تا حد زیادی مشابه سدان خواهری آن است

عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهد که داشبورد دانگ فنگ eπ 008 تا حد زیادی مشابه سدان خواهری آن است. می‌توان انتظار یک صفحه کیلومترشمار 8.8 اینچی LCD، یک صفحه نمایش مرکزی 15.6 اینچی شناور، یک فرمان دو پره چند منظوره، صندلی‌های چرمی، منافذ هوای سراسری، و یک پد شارژ بی‌سیم با تهویه را داشت.

در حال حاضر قیمت‌ها مشخص نیست، اما بازار آنلاین خودرو گمان می‌زند که می‌تواند از حدود 170,000 یوان (23,500 دلار آمریکا) شروع شود تا از بایدی تانگ ارزان‌تر باشد.

دانگ فنگ یکی از چندین شرکت چینی است که به شدت در تلاش برای حفظ جایگاه خود در بازار خودروی چین هستند. با کاهش فروش شرکت‌های مشترک و عدم موفقیت برندهای داخلی، این شرکت باید به سرعت اقدامی انجام دهد. اینکه آیا محدوده eπ توانایی لازم را دارد با توجه به ازدحام بازار و رقابت شدید قیمت، قابل تردید است.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا