سدان لوکس کیا K9 مدل 2025 برای بازار کره معرفی شد + عکس


سدان لوکس کیا K9 مدل 2025 برای بازار کره معرفی شد + عکس

کیا نسل دوم K900 را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 معرفی کرد، اما این سدان بزرگ عمر کوتاهی در ایالات متحده داشت و تنها سه سال بعد از آن متوقف شد. اما نماینده این شرکت همچنان در بازارهای دیگر از جمله در کره جنوبی با نام K9 به...

کیا نسل دوم K900 را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 معرفی کرد، اما این سدان بزرگ عمر کوتاهی در ایالات متحده داشت و تنها سه سال بعد از آن متوقف شد. اما نماینده این شرکت همچنان در بازارهای دیگر از جمله در کره جنوبی با نام K9 به فروش می‌رسد.

پس از یک به‌روزرسانی اساسی در سال 2021، این سدان باشکوه یک بار دیگر دستخوش تغییراتی شده است. اما این بار تغییرات چندان زیاد نیست. کیا تنها جلوپنجره را با میله‌های افقی جایگزین المان‌های V شکل قدیمی، تغییر داده است. K9 مدل 2025 همچنین رینگ‌های 19 اینچی جدید و رنگ بدنه جدید "خاکستری سنگریزه" دریافت کرده است. در داخل کابین لوکس نیز می‌توان از تم‌های جدید مانند "قهوه‌ای مریخی" یا "خاکستری مه‌آلود" بهره برد.

سدان لوکس کیا K9 مدل 2025 برای بازار کره معرفی شد + عکسسدان لوکس کیا K9 مدل 2025 برای بازار کره معرفی شد

فناوری "After Blow" اضافه شده که نقش آن خشک کردن میعانات تشکیل شده در هنگام استفاده از کولر برای جلوگیری از بوی نامطبوع است. حدود نیم ساعت پس از خاموش شدن موتور، After Blow به طور خودکار برای 10 دقیقه فعال می‌شود تا مجاری تهویه را خشک کند و از رشد کپک جلوگیری کند. یک سنسور باتری اطمینان حاصل می‌کند که این سیستم زمانی روشن نمی‌شود که باتری خودرو ضعیف باشد. علاوه بر این، این قابلیت زمانی غیرفعال می‌شود که دمای بیرون پایین باشد و همچنین زمانی که از سیستم تهویه مدت زیادی استفاده نشده باشد.

سدان لوکس کیا K9 مدل 2025 برای بازار کره معرفی شد + عکسکیا K9 مدل 2025

سایر تغییرات در کیا K9 مدل 2025 شامل صندلی جلوی مسافر با قابلیت ماساژ، درگاه‌های USB-C جلو و عقب و حتی یک کپسول آتش‌نشانی است. تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به گذشته نیز ارائه شده و تریم‌های بالاتر نیز برخی از ویژگی‌هایی را که قبلاً اختیاری بودند به صورت استاندارد دریافت کرده‌اند.

کیا همچنان این مدل نمایشی و پرچمدار خود را با سیستم چرخش عقب و چهارچرخ محرک به همراه موتورهای 3.3 لیتری توربوشارژر و 3.8 لیتری تنفس طبیعی V-6 عرضه می‌کند. لازم به ذکر است موتور 5.0 لیتری V-8 تنفس طبیعی چند سال پیش از این محصول لوکس کیا حذف شد. قیمت‌ها از معادل 43,800 دلار آغاز و به 64,200 دلار می‌رسد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رسوایی اخلاقی بازیگر زن سریال جومونگ 3